Bilstol

suprise juni2015

Forelsket i forumet
Er det bare vi som ikke har byttet stol ennå? Hun sitter ennå godt i sin grako stol men vi skal bytte likevel nå før vi kjører på ferie.
Så hvilken stol har dere? Og er dere fornøyde. Vi trenger ikke isofix stol. Hva betalte dere for stolen?

Vi har byttet stol...

Vi kjøpte Brio Zento (sist barnashus hadde tilbud på det) etter å ha hørt fra tre forskjellige at det var bra.. Vi er kjempe fornøyd med setet...
Eneste dumme er at frem til han er 15 kg kan det kun brukes bakovervendt, det dumme er visst andre skal passe han å trenger sete...

Fremdeles kan han bruke maxi cosi babysete, så bruker det når han er på "utlån" eller vi bruker pappaen sin bil..

Har Besafe izi combi, og har hatt det i 2mnd nå. Er fornøyd med setet, men etter at vi kjøpte ny bil er det ikke mye til liggestilling på setet. Hun henger framover når hun sover, så vi må finne en løsning på det. Er ikke sikkert det er noe bedre på andre barnestoler, men det er det eneste negative jeg kan komme på med setet. Vi kjøpte det for 2000kr siden det er kommet nyere utgaver av det(er x1 vi har).

Vi har Britax multi tech... tror den heter det, Britax er  det i alle fall :) Er veldig fornøyd vi :) kostet oss vel 2300 ca

Devilina skrev:
Vi har Britax multi tech... tror den heter det, Britax er  det i alle fall :) Er veldig fornøyd vi :) kostet oss vel 2300 ca

den har vi og. kjempebra stol. sitter veldig godt i den i vår bil iallefall.

Denne må jeg følge med på....
 Vi har ikke kjøpt nytt sete enda. Passer helt fint i Briosetet sitt enda, ligger godt når han sover også, så vi tenkte det var greit å ha det på ferieturen.

mklu83 skrev:
Vi har byttet stol...

Vi kjøpte Brio Zento (sist barnashus hadde tilbud på det) etter å ha hørt fra tre forskjellige at det var bra.. Vi er kjempe fornøyd med setet...
Eneste dumme er at frem til han er 15 kg kan det kun brukes bakovervendt, det dumme er visst andre skal passe han å trenger sete...

Fremdeles kan han bruke maxi cosi babysete, så bruker det når han er på "utlån" eller vi bruker pappaen sin bil..

Har sett litt på den jeg og, er det isofix på den?

Nå har me bytta me ôg :) Blei en (....så fekk eg hjernteppe her) :P hmmm, hehe

benjamin har fått et britax sete som hette hi way tror eg ?! bakovervendt 0-25 kg og den som blei annbefalt om setet sko byttast fra bil t bil då isje alle biler har isofx , setet kosta nærmere 3000 tror eg :) god kvilefunksjon og benjamin sitte veldig godt i d jaffal :D

Vi kjøpte besafe izi combi x3. Var på tilbud til 2700,- så da kjøpte vi likesågodt to ;)

RANDÅLF skrev:

mklu83 skrev:
Vi har byttet stol...

Har sett litt på den jeg og, er det isofix på den?

Er ikke isofix på det... Men veldig enkelt å montere når vi først hadde gjort det en gang.. :-)Vi kan variere hvor mye "ligge-stilling" det skal være, fungerer derfor bra for mini..

Kissa84 skrev:
Har Besafe izi combi, og har hatt det i 2mnd nå. Er fornøyd med setet, men etter at vi kjøpte ny bil er det ikke mye til liggestilling på setet. Hun henger framover når hun sover, så vi må finne en løsning på det. Er ikke sikkert det er noe bedre på andre barnestoler, men det er det eneste negative jeg kan komme på med setet. Vi kjøpte det for 2000kr siden det er kommet nyere utgaver av det(er x1 vi har).

for å få bedre liggestilling på setet så må du korte inn støttefoten (som går ned i gulvet) og så stramme disse selene som er festet i gulvet på bilen. Dette er et tips fra barnas hus.

Vi har dette setet og er kjempe fornyd med det :)
Snuppa sitter kjempe godt i det

Back
Topp