Bilstol

Fiskebolle

Andre møte med forumet
Hei jenter.

Vi har begge snuppene i bakovervendte seter nå, men fra sommeren av så er jeg nødt til å kjøpe meg en liten fjet av en bil for å hente de i barnehagen, da sambo starter i ny jobb og slutter kl 17.

Såeh..Jeg lurer på om jeg må sette hvertfall storesnupp (da nesten 3 år) fremovervent, men skal jeg kjøpe sånn beltestol da, eller sånn annen? Hun veier 14 ettellerannet nå..

Og for lillesøster (da nesten 2 år) hadde dere gått for fremover eller bakover der? (tror jeg vet svaret :p)

Jeg har jo vært så hardbarka på dette med å ha de bakovervendt da, hele veien.. men men..

Kan jo nevne at bhg er 5 min biltur.

Hmm... jeg er jammen usikker!

Lillesøster ville jeg hatt bakovervendt da, så lenge som overhodet mulig! [:)]

Det er storesøster jeg er usikker på... sliter med litt av det samme selv. Det begynner å bli litt vel trangt for Tobias bakovervendt, og stolen vår KAN brukes begge veier. Men så vet jeg jo at det ikke er anbefalt å ha dem forovervendt i en sånn type stol, for stolen er for tung. Så om vi da krasjer, så er ikke det heldig i det hele tatt for Tobias. Samtidig synes jeg han er for liten å ha i beltestol, skjønner? Han veier jo 14,6 kg han og, de må vel være 15 kg i beltestol.

Kjempemasse hjelp i meg altså! [8D]

(jeg er fremdeles grådig nysgjerrig på hvem du var før, altså... PM er lov [;)])

Vi kommer til å beholde begge de bakovervendte stolene i den andre bilen, men jeg ser for meg at det blir veeeeldig trangt med to bakovervendte i en liten ert ala type polo/corsa e.l

ah, valgets kvaler altså..

ville reist på ett verksted, tatt ut airbagen og satt ene bilstolen fremme og andre bak passasjersetet. Ungen MÅ være min.15 kg for at setebeltene "tar" i en kollisjon.

ORIGINAL: Black Beauty

ville reist på ett verksted, tatt ut airbagen og satt ene bilstolen fremme og andre bak passasjersetet. Ungen MÅ være min.15 kg for at setebeltene "tar" i en kollisjon.

Hvorfor i all verden har jeg ikke tenkt på det da? Gad. Det skal jeg gjøre, så slipper jeg å spise lodne kameler [;)]

ORIGINAL: Fiskebolle

ORIGINAL: Black Beauty

Hvorfor i all verden har jeg ikke tenkt på det da? Gad. Det skal jeg gjøre, så slipper jeg å spise lodne kameler [;)]

Kjempefint [:)]

Back
Topp