Lillesnille
Forumet er livet
Jeg skal kjøpe ny bilstol til jenta mi..
bakovervendt...
hvilken stol er best? Gi meg vise råd [8D]
bakovervendt...
hvilken stol er best? Gi meg vise råd [8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: RobinHood
Jenta di på 3? :)
Britax TWE er ganske bra for større barn. =0)
ORIGINAL: victoriapus
Jeg syns ikke twe til en på under året.. Når de er så små bør de ha en stol som er litt mer rundt han. ( jada, vet a twe er beregnet på 9kg, men lell) hva med multitech, acta graco, besafe?
ORIGINAL: RobinHood
Ja, Britax TWE har god liggestilling det når det monteres for barn under 13 kg. =0) Så hadde godt satt mitt barn på 10-11 mnd i den stolen! Ingen problem! :D
Det var en tråd om det nettopp, og på det bildet i hovedinnlegget var det et bilde av hvordan det monteres for unger under 13 kg.
ORIGINAL: Oline V2
Hvor lang er hun?
Gutten vår satt bakovervendt i Britax Multitech og Britax TWE frem til han var 112 cm.
De siste mnd hadde han desidert best plass i Multitechen.
ORIGINAL: Frida Frosk
Jeg ville tatt med meg bilen og begge barna til en butikk med litt utvalg, så ser du fort hva som funker og ikkeTreåringen min som er en meter lang sitter for øvrig i et Britax Hiway og har gjort det siden hun var 8-9 mnd og under 9 kg (setet er godkjent fra 0 kg).
ORIGINAL: mammahege
Ville valgt et iso-fixsete, om du har iso-fix i bilen.
ORIGINAL: ikita
har både besafe og twe til min gutt.. synes ikke noe om twe på små barn.. han satt ikke godt i det hele tatt før han var godt over året.. og om du får legge det godt i ligge stilling kommer jo an på hvor god plassdu har til sete..
ORIGINAL: Lillesnille
har både besafe og twe til min gutt.. synes ikke noe om twe på små barn.. han satt ikke godt i det hele tatt før han var godt over året.. og om du får legge det godt i ligge stilling kommer jo an på hvor god plassdu har til sete..
har god plass til setet..
Kommer det ikke litt an på hvor lang og hvordan barnet er bygd også? [:)]
ORIGINAL: Dollface
har god plass til setet..
Kommer det ikke litt an på hvor lang og hvordan barnet er bygd også? [:)]
fasongen på barnet har alt å si ja.. T satt i besafe combi x1 til han var 2 år.. da begynte det å bli for trangt... Solgte det til venninna mi - som nå har sin 3åring sittende supert i det fremdeles [:)]
Vi bytta til multitech, og der satt han bakover til han var 4..
ORIGINAL: Markus sin mamma
Besafe Kid har vi og det er en ren bakovervendt stol[:)] Alle forhandlerne jeg var innom anbefalte nettopp den så får tro den er bra[:D]
Jeg syns ikke twe til en på under året.. Når de er så små bør de ha en stol som er litt mer rundt han. ( jada, vet a twe er beregnet på 9kg, men lell) hva med multitech, acta graco, besafe?
har multi tech nå.. men jeg liker ikke selene.. klarer ikke stramme dem godt nok...
Lillebror er 8 kg nå da, så innen han er 10-11 mndr så regner jeg med han er godt over 9 kg.. stor og sterk kar [:)]
tenkt på besafe også..
vanskelig det der..
ORIGINAL: *Eit stjerneskudd*
har multi tech nå.. men jeg liker ikke selene.. klarer ikke stramme dem godt nok...
Lillebror er 8 kg nå da, så innen han er 10-11 mndr så regner jeg med han er godt over 9 kg.. stor og sterk kar [:)]
tenkt på besafe også..
vanskelig det der..
Hvis du ikke klarer å stramme di godt nokk
dumt spm men etter du har stramma drar du da skulderputene der mot magen å strammer igjen?
det e slik vi får stramma di best å stramt
vi e kjempefornøyd med sete