BILSTOL?

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Noen som har erfaring med bilstoler fra 0-18kg? Og evt. hvilket merke? Sebba vokser snart ut av stolen sin han...[8|] Stor gutt[:)]

Vi har BeSafe Izi Combi (tror det er det den heter..) til storesøster og er veldig førnøyd med den. Hun begynte å bruke den når hun var ca ni mnd. Da hadde jeg den i min bil og samboeren hadde nyfødt stolen hennes (Maxi Cosi) i sin bil så hun brukte begge to en stund (den ene kjørte til bhg og den andre hentet).  Be Safe'n kan brukes fra nyfødd men da bruker man et innlegg for å støtte babyen. Vi kjøpte innlegget også men hadde IKKE behov for det når hun fikk den, (9 mnd) men det kan jo hende det er lurt å bruke den på småttiser på våres alder[;)]
Stolen kan monteres med og mot kjøreretningen.

vi er så fornøyd med den, kommer sikkert til å kjøpe samme til lillesøster også når hun har behov for en større stol.

Vi kjøpte vår på babyshop på Skårer. (så i avisa at de har 15% på alle bilstoler akkurat nå [:D] )

hvilken stol har du nå forresten??

Kjøpt på Babykos i Sandvika. Heter Reatis.. (Bebe comfort[8|])

Er den mindre enn andre stoler eller er det bare at gutten din er stor og fin[:)]??

Vi har BeSafe Izi kid (er så genial med at den kan monteres på vognunderstellet)til lillesøster nå og den har hun god plass i, men gutter er gjerne noe større enn jenter også.

Han er vel litt over gjennomsnittet kanskje[:D] Den er også sånn man klikker på vogna, men jeg ser han ikke sitter no godt i den. Da må han helst sitte uten klær..Vet ikke om den er mye mindre enn andre stoler, men jeg synes den ser mindre ut hvertfall...

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Han er vel litt over gjennomsnittet kanskje[:D] Den er også sånn man klikker på vogna, men jeg ser han ikke sitter no godt i den. Da må han helst sitte uten klær..Vet ikke om den er mye mindre enn andre stoler, men jeg synes den ser mindre ut hvertfall...

Det er ihvertfall en genial oppfinnelse synes jeg[:)]

Back
Topp