bilstol

baby_doll

Forelsket i forumet
lurer på om eg skal bestille acta cosmic comfort s? men vet jo ikke om den passer i bilen..noen som har denne?

Er jo bare å dra å prøve den før du bestiller.. 

der er egentlig det.må bestille den på nett..samboer kan ikke kjøre dit..er et godt stykke og da må han kjøre en vei som han fullstendig nekter å kjøre.

Fins det butikk nærmere? Kan jo berre prøve på nærmeste butikk uten å kjøpe ;)

ikke som jeg vet om.de som vi har nærmest har andre merker..føler det er sååå vanskelig å velge bilstol egentlig for jeg er så redd for å kjøpe et som ikke er så bra likevel om dere skjønner hva jeg mener:)

Det var synd...er så stor forskjell på plassen i bilane, så det er vanskelig å sei kva sete som passer best.

Då me kjøpte til storesøster var me å prøvde. Det eg hadde mest lyst på (testvinnar etc.) tok oppi taket [8D] Og vart nesten framoverlent (for barnet) så det gjekk ikkje. Me endte opp med acta graco, og er kjempe-nøgd med det. Men det betyr ikkje at det er det som passer best i dykkar bil!

Nokon eg kjenner sku ha med seg barnebarnet sitt på tur, så flytta stolen frå ein bil til ein anna. Det passa ikkje...bestefaren var av den stae typen og SKU ha det til å passe, han pressa det inn på plass og resulterte i at frontruta sprakk hehe (nei, det var ikkje airbag [;)] )

Du kan jo sjekke med nettbutikken om du har angrefrist og mulighet til å returnere det om det ikkje passer i bilen?

Vi har den :) Men har god plass i bilen også da, så har plass til de aller fleste seter.

Back
Topp