bilstol

baby_doll

Forelsket i forumet
noen som kan komme med tips til gode bilstoler som ikke er så kjeeeeeempe dyr?:) vi skal snart bytte ut vår 0-13 kg stol med en større..

Britax Two Way Elite. 9-25 kg bakovervendt, sikker, enkel å montere og fast pris 1999 på Barnas Hus. Husk å prøve i bilen før dere kjøper. 

ORIGINAL: Sicily

Britax Two Way Elite. 9-25 kg bakovervendt, sikker, enkel å montere og fast pris 1999 på Barnas Hus. Husk å prøve i bilen før dere kjøper. 

Er de ikke dyrere? [:)]

Dette lurer jeg også på... Så på den som ble foreslått her.. den var jo billig i forhold til besafe.. men jeg synes det ser ut som de sitter så veldig rett opp og ned... ?? [8|] besafe virker så mye mer behagelig å sitte i......?

ORIGINAL: Febbis

ORIGINAL: Sicily

Er de ikke dyrere? [:)]

Niks. [:)]

ORIGINAL: Oceania

Dette lurer jeg også på... Så på den som ble foreslått her.. den var jo billig i forhold til besafe.. men jeg synes det ser ut som de sitter så veldig rett opp og ned... ?? [8|] besafe virker så mye mer behagelig å sitte i......?

BeSafe er mer tilbakelent i de bilene den passer, ja, men de vokser også fort fra den og den er kjent for å få for bratt sittevinkel i flere biler. I tillegg til at den går bare til 18 kg, vokser de fleste barn fra den rundt 2-2,5 års alderen, den tar mye plass i bilen, er komplisert å montere uten isofix, og isoporen i sidestøttene knekker for et vondt ord.

Back
Topp