BILSTOL?!

Ibba

Andre møte med forumet
Hjelp!!

Vi skal ha ny bilstol til eldstemann...i gruppe 15-36 kg.
Vi har allerede en, men denne tar for stor plass, så vi har bestemt oss for å kjøpe ny. Men jeg aner ikke hvilken!! Noen som vil komme med tips og råd?? [8|]

Hei.
Vi har en Besafe et eller anna :) Å den er kjempe stor å tar stor plass i bilen....vi skal kjøpe to nye nå for jeg vil ha en smalere stol slik at vi får plass til 3 baki.

Vi har bestemt oss for Maxi Cosi Rodi å det er mye mye smalere. (det hetter mer enn Rodi men husker ikke hva det var )

JA! Vi har også BeSafe, og et Akta Graco Cosmic til lillesøster. Det er ikke plass til til flere i baksetet da..derfor selger jeg det nå, etter 7 mnd. Fornøyd med sete, men det blir rett og slett for stort! [:@]

Har sett at Maxi Cosi Rodi kommer bra ut i tester [;)] Må prøve det i bilen.. Vurderer Akta Graco Logic (tror jeg det var..) Det tar enda mindre plass. Men komforten og sikkerheten er jo vel så viktig da! [:)]

vi har britax 123.. synes den er helt ok i str

ORIGINAL: Ibba

JA! Vi har også BeSafe, og et Akta Graco Cosmic til lillesøster. Det er ikke plass til til flere i baksetet da..derfor selger jeg det nå, etter 7 mnd. Fornøyd med sete, men det blir rett og slett for stort! [:@]

Har sett at Maxi Cosi Rodi kommer bra ut i tester [;)] Må prøve det i bilen.. Vurderer Akta Graco Logic (tror jeg det var..) Det tar enda mindre plass. Men komforten og sikkerheten er jo vel så viktig da! [:)]

Hei hei, etter mye frem og tilbake og endte vi opp med Maxi Cosi Rodi Airprotect. Er fornøyd med den. Liker godt den nye ekstrafunksjon de har laget med luftputer inni hodestøttene..

Back
Topp