Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sverger til merker som er testet. Om jeg hadde vurdert den hadde jeg googlet hvordan den gjør det i skandinaviske tester før jeg hadde vurdert det mer
EnigJeg sverger til merker som er testet. Om jeg hadde vurdert den hadde jeg googlet hvordan den gjør det i skandinaviske tester før jeg hadde vurdert det mer
Er helt enig og vi kjøpte den nåVi kommer til å gå for MaxiCosi Cabriofix. Rett og slett fordi den har gjort det bra i tester i mange mange år + at vekten er lav.
.
Ja, man anbefaller ikkje å kjøpe bilstol brukt.. Isoporen blir svekket med årene, og man har ingen garanti for hvordan setet er behandlet på.. Det kan gjøre store skader på babyen med feil sete i en kollisjon.. Hadde aldri tilgitt meg selv vist det hadde skjedd noe med datra mi eller den ventende når den er født fordi jeg ikke gadd å bruke et psr tusen på et sete som er best i test/eller et bra seteVi skal kjøpe maxi- cosi paddle, da kan vi bruke samme base på neste stol også. Kommer til å kjøpe ny bilstol. Mulig jeg er hysterisk, men har også hørt man ikke skal kjøpe bilstol bruktOm det er sannhet i det vet jeg ikke.
Ja, man anbefaller ikkje å kjøpe bilstol brukt.. Isoporen blir svekket med årene, og man har ingen garanti for hvordan setet er behandlet på.. Det kan gjøre store skader på babyen med feil sete i en kollisjon.. Hadde aldri tilgitt meg selv vist det hadde skjedd noe med datra mi eller den ventende når den er født fordi jeg ikke gadd å bruke et psr tusen på et sete som er best i test/eller et bra seteher i huset blir bilstol den eneste ringen vi kjøper nytt. Stellebord og vogn er allerede fått tak i brukt
(og ja jeg har vert med i kollisjon selv, og ble hardt skadet og kan vere glad jeg er i livet, derfor tenker kanskje jeg mer på konsenkvensene enn andre gjør)