Sikker litt tidlig å begynne å tenke på, men hvilken bilstol med adapter anbefaler dete, eller hvilken har dere tenkt å kjøpe inn til den lille?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tipsHar egentlig besafe izi go modular. Men kommer til å bytte til Maxi cosi pebble pro.![]()
Den skal jeg sjekke ut, sliter litt med ryggen så kanskje den er ett bra alternativVi har Maxi Cosi Coral etter første, og er superfornøyde - så mye lettere for vond rygg og bekken å bære![]()
Hvorfor tenker du å bytte?Har egentlig besafe izi go modular. Men kommer til å bytte til Maxi cosi pebble pro.![]()
Vi har Cybex Cloud Z i-size etter 2020-barnet og kommer til å bruke den. Elsker at man kan ta ryggen ut så babyen kan ligge flatt i den (ikke i bilen altså, men ellers). Var veldig greit dersom man skulle for eksempel på besøk og han sov, så kunne vi ta ut ryggen så ble det litt tryggere å sove i den
Kan være tilfeldig, men lillebror hylskrek som en stukken gris hver gang vi satt han i setet. Mistenker at han ikke satt noe godt rett og slett. Pluss at det er sinnsykt dårlig plass i det setetHvorfor tenker du å bytte?![]()

Er litt som deg. Tør nok ikke gjøre de store innkjøpene, vaske tøy og ordne klart før jeg er lenger på vei å det blir mer virkelig for meg.Jeg er så imponert over alle dere som har planlagt og kjøpt inn så masse allerede! Jeg har mer enn nok med å tro på at denne graviditeten er ekte. Kjøpte et par hjemmelagde leker på ferie nå, og da følte jeg meg nesten litt vågal, hehe. Satser på at det blir mer ekte etter oul, og da kommer jeg til å lese meg opp på alle nyttige tips i disse trådene![]()
Jeg er også litt som deg. Venter til etter oul med de store innkjøpeneJeg er så imponert over alle dere som har planlagt og kjøpt inn så masse allerede! Jeg har mer enn nok med å tro på at denne graviditeten er ekte. Kjøpte et par hjemmelagde leker på ferie nå, og da følte jeg meg nesten litt vågal, hehe. Satser på at det blir mer ekte etter oul, og da kommer jeg til å lese meg opp på alle nyttige tips i disse trådene![]()
Jeg er så imponert over alle dere som har planlagt og kjøpt inn så masse allerede! Jeg har mer enn nok med å tro på at denne graviditeten er ekte. Kjøpte et par hjemmelagde leker på ferie nå, og da følte jeg meg nesten litt vågal, hehe. Satser på at det blir mer ekte etter oul, og da kommer jeg til å lese meg opp på alle nyttige tips i disse trådene![]()

Jeg har kjøpt noen små ting. Begynte med første 3-pack med bodyer på lørdag, bare for kos. Og så slo jeg til på en chicco next to me baby crib i går kveld på Finn til kr 400 (i veldig god stand), og så fikk jeg opp på autosøk på Finn et stellebord som gis bort med bleiebøtte, så da slo jeg til på de ogJeg er så imponert over alle dere som har planlagt og kjøpt inn så masse allerede! Jeg har mer enn nok med å tro på at denne graviditeten er ekte. Kjøpte et par hjemmelagde leker på ferie nå, og da følte jeg meg nesten litt vågal, hehe. Satser på at det blir mer ekte etter oul, og da kommer jeg til å lese meg opp på alle nyttige tips i disse trådene![]()