Bilstol til nyfødt

Babymirakelet

Betatt av forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Augustmagi 2025
Sikker litt tidlig å begynne å tenke på, men hvilken bilstol med adapter anbefaler dete, eller hvilken har dere tenkt å kjøpe inn til den lille?

Har egentlig besafe izi go modular. Men kommer til å bytte til Maxi cosi pebble pro. ❤️

Trur vi har landa på maxi cosi pepple. :)

Vi har ikke bestemt oss helt, men heller mot besafe siden den kom best ut i naf-testen i februar

Vi har Cybex Cloud Z i-size etter 2020-barnet og kommer til å bruke den. Elsker at man kan ta ryggen ut så babyen kan ligge flatt i den (ikke i bilen altså, men ellers). Var veldig greit dersom man skulle for eksempel på besøk og han sov, så kunne vi ta ut ryggen så ble det litt tryggere å sove i den

Vi har Cybex Cloud Z i-size etter 2020-barnet og kommer til å bruke den. Elsker at man kan ta ryggen ut så babyen kan ligge flatt i den (ikke i bilen altså, men ellers). Var veldig greit dersom man skulle for eksempel på besøk og han sov, så kunne vi ta ut ryggen så ble det litt tryggere å sove i den

På den nye som kommer nå, (for de som skal kjøpe første setet nå) så kan man legge ned ryggen ett hakk i bilen også. :)

Styr unna Silver Cross. Testvinner og svindyr. Den kjøpte vi til forrige men va så bratt at jeg følte det var helt uforsvarlig å kjøre med, hodet til den nyfødte datt fremover og det var umulig å justere hellingen. Vi hadde da Skoda , kan ha noe med hellingen på setene å gjøre

Hvorfor tenker du å bytte? :)
Kan være tilfeldig, men lillebror hylskrek som en stukken gris hver gang vi satt han i setet. Mistenker at han ikke satt noe godt rett og slett. Pluss at det er sinnsykt dårlig plass i det setet :hilarious:

Anbefaler å prøve bilsetet i bilen før man kjøper! Ikke alle biler som gir riktig helning på alle seter!

Har sett meg ut cybex aton m, så håper den passer i bilen hadde maxi cosi citi forrige gang men denne gangen vil jeg ha base

Anbefaler deg å lese HER og HER, og ta med bilen til butikken for å teste forskjellige bilstoler.
Maxi Cosi, Cybex og Nuna har veldig gode babystoler synes jeg. Men akkurat hvilken du skal velge er det bilen din som bestemmer.

Jeg er så imponert over alle dere som har planlagt og kjøpt inn så masse allerede! Jeg har mer enn nok med å tro på at denne graviditeten er ekte. Kjøpte et par hjemmelagde leker på ferie nå, og da følte jeg meg nesten litt vågal, hehe. Satser på at det blir mer ekte etter oul, og da kommer jeg til å lese meg opp på alle nyttige tips i disse trådene :)

Jeg er så imponert over alle dere som har planlagt og kjøpt inn så masse allerede! Jeg har mer enn nok med å tro på at denne graviditeten er ekte. Kjøpte et par hjemmelagde leker på ferie nå, og da følte jeg meg nesten litt vågal, hehe. Satser på at det blir mer ekte etter oul, og da kommer jeg til å lese meg opp på alle nyttige tips i disse trådene :)
Er litt som deg. Tør nok ikke gjøre de store innkjøpene, vaske tøy og ordne klart før jeg er lenger på vei å det blir mer virkelig for meg.

Jeg er også litt som deg. Venter til etter oul med de store innkjøpene :)

Jeg har kun kjøpt klær, og en vugge jeg fikk nesten gratis (alt i uke 16).
Nå skal det sies at jeg allerede har hatt 4 ultralyder, og hørt hjerte mange ganger, og er ekstremt dårlig, noe som er et godt tegn ift å få terminbaby. Så det føles ganske trygt på dette tidspunktet for min del. Liker å bruke laaaang tid på innkjøp, da jeg trenger tid på å finne ut hva jeg vil ha. Og det gjelder alt fra sokker til bilstol. :hilarious:

Jeg har kjøpt noen små ting. Begynte med første 3-pack med bodyer på lørdag, bare for kos. Og så slo jeg til på en chicco next to me baby crib i går kveld på Finn til kr 400 (i veldig god stand), og så fikk jeg opp på autosøk på Finn et stellebord som gis bort med bleiebøtte, så da slo jeg til på de og :) Venter og ser hva som blir solgt på Finn, hvis det er veldig bra tilbud Eller gis bort, slår jeg til, hvis ikke venter jeg og ser. Men gjort endel research nå i helgen, lest på reviews og sånn, på vogner bl.a. Tenkte å gå i butikken og se hva de har og prøve litt ser og mtp å finne det merket vi vil ha.

Back
Topp