Evt hvilken er minst? Helst både i lengde og bredde
vet jeg ønsker for mye her men lov å håpe det finnes?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange butikker har et "prøvesete" som man kan sette bilstolen i.
For oss var det viktigst at stolen kom godt ut i test, og vi har en vanlig personbil, og vårt sete (Concord reverso), funker veldig bra i vår Skoda Octavia sedan.![]()
Vi har jaffal Cybex sirona og er veldig fornøyd.valgte det pga det tar liten plass i bilen.er veldig fornøyd med det.har god hvilestilling samt man kan rotere setet.
britax two way
Britax maxway daLiker ikke det setet til de aller minste.. Føler barnet bør være nærmere 2 år flr de sitter godt i det. Men er jo et godt sete som tar liten plass![]()
Oki. Får sjekke det ut. Men har hørt det blir raskt for kort i ryggen...?
Ikke i ryggen nei.men blir liten plass til beina etterhvert.må sitte med bøyde knær når de vokser til.vet ikke om det er vanlig ellers i andre stoler? Hva slags bil skal du ha det i? Vi har to en i ww touran og ett i en Mercedes a klasse( liten bil)god plass til person foran i begge bilerOki. Får sjekke det ut. Men har hørt det blir raskt for kort i ryggen...?
Ikke i ryggen nei.men blir liten plass til beina etterhvert.må sitte med bøyde knær når de vokser til.vet ikke om det er vanlig ellers i andre stoler? Hva slags bil skal du ha det i? Vi har to en i ww touran og ett i en Mercedes a klasse( liten bil)god plass til person foran i begge biler
Ledig plass når framsete er dratt fremVis vedlegget 171347Vis vedlegget 171348
Vi har besafe izi plus i midten i Touran, det gir bra plass i fremsetet synes jeg. Men setet i midten er kanskje ikke et alternativ for deg? Ellers høres det helt sykt ut med en butikk som ikke lar deg prøve setet? Ingen kjøper vel barnesete uten å prøve i bilen først? Jeg har handlet seter fra 4-5 forskjellige butikker, og det har aldri vært noe problem å få prøve setet. En forhandler insisterte på å være med meg for å hjelpe meg å feste riktig, de andre bare sendte med meg setene.Takk! Touranbøyde ben må de ha i de fleste stoler etterhvert. Er ikke farlig. Vi sitter jo med bøyde bein selv og i bil....
bare litt annen vinkel
Vi har besafe izi plus i midten i Touran, det gir bra plass i fremsetet synes jeg. Men setet i midten er kanskje ikke et alternativ for deg? Ellers høres det helt sykt ut med en butikk som ikke lar deg prøve setet? Ingen kjøper vel barnesete uten å prøve i bilen først? Jeg har handlet seter fra 4-5 forskjellige butikker, og det har aldri vært noe problem å få prøve setet. En forhandler insisterte på å være med meg for å hjelpe meg å feste riktig, de andre bare sendte med meg setene.