Bilstol str 2 bakovervent som bygger lite.. Finnes det?

nuttakanutta

Forumet er livet
Junibarna 2015
Evt hvilken er minst? Helst både i lengde og bredde ;) vet jeg ønsker for mye her men lov å håpe det finnes?

Aner ikke? Ikke får vi prøvd heller.. Den eneste butikken som selger lar ikke stolene forlate butikken :( de er redde for skade og dermed ikke kan selge de til noen andre..

Mange butikker har et "prøvesete" som man kan sette bilstolen i.
For oss var det viktigst at stolen kom godt ut i test, og vi har en vanlig personbil, og vårt sete (Concord reverso), funker veldig bra i vår Skoda Octavia sedan. :)

Vi har jaffal Cybex sirona og er veldig fornøyd.valgte det pga det tar liten plass i bilen.er veldig fornøyd med det.har god hvilestilling samt man kan rotere setet.

britax two way

Mange butikker har et "prøvesete" som man kan sette bilstolen i.
For oss var det viktigst at stolen kom godt ut i test, og vi har en vanlig personbil, og vårt sete (Concord reverso), funker veldig bra i vår Skoda Octavia sedan. :)

Ja det har de ;) men det hjelper ikke når man vil se plassen setet tar mtp setet forran ;)

Oki. Får sjekke det ut. Men har hørt det blir raskt for kort i ryggen...?
Ikke i ryggen nei.men blir liten plass til beina etterhvert.må sitte med bøyde knær når de vokser til.vet ikke om det er vanlig ellers i andre stoler? Hva slags bil skal du ha det i? Vi har to en i ww touran og ett i en Mercedes a klasse( liten bil)god plass til person foran i begge biler

Ikke i ryggen nei.men blir liten plass til beina etterhvert.må sitte med bøyde knær når de vokser til.vet ikke om det er vanlig ellers i andre stoler? Hva slags bil skal du ha det i? Vi har to en i ww touran og ett i en Mercedes a klasse( liten bil)god plass til person foran i begge biler

Takk! Touran ;) bøyde ben må de ha i de fleste stoler etterhvert. Er ikke farlig. Vi sitter jo med bøyde bein selv og i bil.... :p bare litt annen vinkel

Vi har besafe modular i konebilen, bmw 1-serie. 2-åringen sitter fint i det:)

Takk! Touran ;) bøyde ben må de ha i de fleste stoler etterhvert. Er ikke farlig. Vi sitter jo med bøyde bein selv og i bil.... :p bare litt annen vinkel
Vi har besafe izi plus i midten i Touran, det gir bra plass i fremsetet synes jeg. Men setet i midten er kanskje ikke et alternativ for deg? Ellers høres det helt sykt ut med en butikk som ikke lar deg prøve setet? Ingen kjøper vel barnesete uten å prøve i bilen først? Jeg har handlet seter fra 4-5 forskjellige butikker, og det har aldri vært noe problem å få prøve setet. En forhandler insisterte på å være med meg for å hjelpe meg å feste riktig, de andre bare sendte med meg setene.

Vi har besafe izi plus i midten i Touran, det gir bra plass i fremsetet synes jeg. Men setet i midten er kanskje ikke et alternativ for deg? Ellers høres det helt sykt ut med en butikk som ikke lar deg prøve setet? Ingen kjøper vel barnesete uten å prøve i bilen først? Jeg har handlet seter fra 4-5 forskjellige butikker, og det har aldri vært noe problem å få prøve setet. En forhandler insisterte på å være med meg for å hjelpe meg å feste riktig, de andre bare sendte med meg setene.

Jeg var å kjøpte nye seter etter en kollisjon og de var meget bestemte på at så snart bilstolen hadde vært ute av butikken hadde de ikke lov å selge den videre....

Vi er avhengige av å kunne justere setet mye alt etter hvem som kjører bilen pga nesten 30 cm forskjell på
Meg og mannen ;) så midten er ikke et bra alternativ dessverre

Back
Topp