Bilstol spm!

Astra

Elsker forumet
Kan snuppa sitte fremovervendt i  midten bake???

Skal ikke krangle, bare lurer.. [8|][:)]

Skulle bare høre..
Snuppa spyr som en gris når jeg har henne "rett" veien.
Og nå har jeg vaska bilen innvendig og lurte bare på om hun
kunne sitte fremovervendt i midten! [;)][:)]

hvor gammel er ho? Har du prøvd å ha ho bakovervendt i forsetet? Kanskje det hjelper når du kan sitte og snakke med ho og ho ser deg?

ORIGINAL: nina

hvor gammel er ho? Har du prøvd å ha ho bakovervendt i forsetet? Kanskje det hjelper når du kan sitte og snakke med ho og ho ser deg?

15 mnd. Skal jeg ha henne fremme må jeg på verksted med bilen,
kan ikke slå av airbaggen selv. Og her på Nissan gjør di det ikke.

ORIGINAL: Astra å Emilie

ORIGINAL: nina

15 mnd. Skal jeg ha henne fremme må jeg på verksted med bilen,
kan ikke slå av airbaggen selv. Og her på Nissan gjør di det ikke.

ville absolutt gjordt det som et siste forsøk før du setter ho fremovervendt.

Ja, det kan du!

Om det er det beste er noe helt annet, men det der er en situasjon du må føle på og velge selv hva som er best for dere...
Noen hadde aldri i livet gjort det, andre hadde gjort det for lenge siden!

Du kan gjøre det ja, viss du ønsker det.. For det var vel det som var svar på spm ditt?

ORIGINAL: CHICKA™

Ja, det kan du!

Om det er det beste er noe helt annet, men det der er en situasjon du må føle på og velge selv hva som er best for dere...
Noen hadde aldri i livet gjort det, andre hadde gjort det for lenge siden!

Du kan gjøre det ja, viss du ønsker det.. For det var vel det som var svar på spm ditt?

Takk Chicka! [:)]
Orker ikke en sur onge som vegrer seg for å kjøre bil, og spyr
bare av å kjøre til butikken. Hadde hun ikke spydd, hadde hun
sittet "rett" veien!

ORIGINAL: Emmeline

Om du skal ha henne i midten bak forovervendt, må det være 3 punkt sele der, ikke 2 punkt.

Er 3 punktssele bake i midten. [:)][;)]

Uff, det er ikke godt med barn som blir bilsyke, her har du noen tips som kanskje kan hjelpe henne:
Link:[link=http://sikringavbarnibil.blogspot.com/2007/08/bilsyke-barn.html] Bilsyke barn[/link]

Om du snur barnet forovervendt nå så kan du evnt. prøve å snu tilbake igjen om en stund og se om det går bra da :-)

ORIGINAL: forumhorA

bare en liten opplysning, bakovervendte bilstoler forosaker mere ulykker enn forovervendte...

Jeg vil gjerne se forskningsresultater som støtter opp under påstanden din. Jeg leser ekstremt mye om temaet og har aldri kommet over noe som tyder på det.

Back
Topp