bilstol spørsmål...

Rimpro

Andre møte med forumet
Skal på en lengre kjøretur i sommer, og det besafe x2 setet vi har nå er for bratt.. setene i bilen min er helling på.
noen som har forslag på en bilstol som kan legges lengre ned, som funker med en bil med helling i setene?

jeg vurderer multitechen. hvordan er den?

Du må bare prøve litt ulike seter. Multi Tech kom dårlig ut i test begge veier, så ville heller vurdert TWE eller Hi-Way fra Britax.

Andre seter du kan prøve er;

Acta Graco Belogic
Acta Graco Cosmic Comfort
Maxi Cosi Mobi
Brio Zento

ORIGINAL: Sicily

Du må bare prøve litt ulike seter. Multi Tech kom dårlig ut i test begge veier, så ville heller vurdert TWE eller Hi-Way fra Britax.

Acta Graco Belogic
Maxi Cosi Mobi
Brio Zento

var det ikke multitechen som var feil fremstilt da? syns jeg leste noe om det..

tenkte jeg skulle slippe å prøve så mange seter, om noen kunne gi et estimat på hvor langt man kan legge stolene bakover :P

Har selv akta graco cosmic comfort, så vet ikke noe om de andre setene. Men det sete kan du i alle fall heve seteputen litt, slik at barnet bikker litt mer bakover, samtidig som at selve bilstolen kan settes litt utenfor setet på bilen. Dette regner jeg med vil bidra til at bilstolen bikker mer bakover. (huff, så dårlig jeg er på å forklare...)

ORIGINAL: Rimpro

ORIGINAL: Sicily

Acta Graco Belogic
Maxi Cosi Mobi
Brio Zento

var det ikke multitechen som var feil fremstilt da? syns jeg leste noe om det..

tenkte jeg skulle slippe å prøve så mange seter, om noen kunne gi et estimat på hvor langt man kan legge stolene bakover :P

Mener hun i butikken sa at brio zento var lovlig og legge stolen 40%. men skal ikke si det helt sikkert.

Den stolen du har kan du og få lagt lenger bak om du tar støtte foten kortere og strammer de selene som går ned i gulvet.

Back
Topp