bilstol som spesialbagasje

TinaCelineeey

Forumet er livet
Er det noen her som har sendt bilstol (0-13kg) som spesialbagasje på fly?
hvordan pakket dere den?

prampack er ikke aktuelt :)

Anbefales ikke, de tar ikke pent vare på den og bilstoler må man jo vite at er 100%, hadde heller tatt den med på flyet, det skal vi, så kan snuppa sitte i den[emoji5]

Åssen stol er det? Hvor skal dere fly og hvor gammelt er barnet?

besafe izi go, har spurt norwegian, bodø, ho kommer til å være 4,5 - 5mndr
spørs om jeg må spørre kommende bestemor om ho kan få tak i en stol vi kan låne mens vi er der, så dem hadde sånne ''sekker'' til bilstol som man kunne leie, men de så veldig store ut :oops:

besafe izi go, har spurt norwegian, bodø, ho kommer til å være 4,5 - 5mndr
spørs om jeg må spørre kommende bestemor om ho kan få tak i en stol vi kan låne mens vi er der, så dem hadde sånne ''sekker'' til bilstol som man kunne leie, men de så veldig store ut :oops:

Den kan du sende i slik veske som de har på barnombord.no[emoji5]

okey :) var den jeg synes så så veldig stor ut, mer for de 9kg + bilstolene å da ble jeg litt usikker på sikkerheten for stolen igjen:smiley-ashamed005

Man kan desverre aldog garantere for stolen, de blir desverre ofte skadet på fly, jeg anbefaler deg å forsøke å få den med som hpndbaggasje før du sender den. Vi skal ha vår inne på føyet, men vi har da eget sete til lille og skal kjøre 5timer så det blir nok en annen sak[emoji23]

Tror de leier ut bilstoler i Bodø på barnebutikken der. Ville satset på det isteden for å sende den på flyet.

Back
Topp