Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med forrige barn for ti år siden hadde jeg en bilstol som man kunne klikke rett på en trille, finnes slike enda?
Var ikke nødvendig å fjerne noe eller ha noe slags adapter, og trillen kunne brukes som vanlig trille når ungen ble større.
Nei, ikke på smile 2 i hvert fall. Der deles sittedel og understell uansett når drn skal legges sammen. 3 vet jeg ikke, men antar sittedel må av for bilstol. Men den kan legges sammen hel, stor fordel!Har lyst å slippe å måtte fjerne setet for å sette på bilstolen, derfor jeg spør
Kan man bare sette bilstolen på uten å fjerne sittedelen på de dere nevner?
Har lyst å slippe å måtte fjerne setet for å sette på bilstolen, derfor jeg spør
Kan man bare sette bilstolen på uten å fjerne sittedelen på de dere nevner?
Nei det gjelder ikke noen vogner som jeg vet, dersom det ikke er en trille. Men da må du jo ha en trille i tillegg, når du egentlig kan gjøre akkruat det samme på hovedvogna. Du klikker stolen på den vogna du har som "hovedvogn" ellers om du skjønner, og da vil du i babyperidoen på nesten alle vogner alltid måtte ta av bagen når den skal skal legges sammen i bil. Så det blir ikke noe mer styr enn vanlig. Du kn få noen i butikk til å vise deg det eller søke opp demonstrasjonsvideo av aktuell vogn på YouTube.
Hvis du vil ha en egen trille bare for dette finnes det nok også, men muligheten for å gjøre dette på den litt større vogna er der også, med Bilstoladapter.
Vi hadde en bugaboo bee sist. Den lå alltid liggende i bilen. Den kan du klikke bilstolen på uten å ta av sittedelen. Sittedelen kan også legges flatt så vi brukte vognen fra fødsel av med god vognpose. Greit å ha mulighet til begge deler. Skulle vi en kjapp tur på butikken ol satt vi bilstolen oppå, ble det en lengre shoppingtur kunne baby ligge flatt å såve i sittedelen. Den er helt magisk og kjøre. Liten og lett og tar svært liten plass i bilen. Den går også som håndbagasje og kan tas med inn på fly. Skal absolutt ha en sånn denne gangen også
Tenker å ha en trille i tillegg ja, en som bare ligger i bilen. Blir å kjøpe vogn med stor bagdel (type Emmaljunga), siden mars og april (og ofte mai og, hehe) er kalde her oppe i nord så vil jeg ha stor bagdel som er god å trille i snø. Har ikke så stor stasjonsvogn, så det er lettere med en liten trille i bilen
Nei, ikke på smile 2 i hvert fall. Der deles sittedel og understell uansett når drn skal legges sammen. 3 vet jeg ikke, men antar sittedel må av for bilstol. Men den kan legges sammen hel, stor fordel!
Ah, ikke om den er mot?Det handler ikke om bilstol, men vognen. Hvis sittedelen er vendt fra deg kan du klappe den sammen i en bit. Veldig enkelt og praktisk
Ah, ikke om den er mot?
Nei, da går det ikke.
Ah, ikke om den er mot?
Var akkurat nye smile 3 jeg lurte på, for jeg har vurdert å bytte toeren pga lengre rygg og at den foldes i en del. Men det mista litt poenget om det bare går den ene veien, for vi har en annen vogn vi bruker når han kan sitte fremover. Lei vogndeling...Kommer litt an på vogna, men de fleste vogner må du ta av sittedelen på. Finnes noen unntak, det jeg kommer på i farten er Britax Go Big2, der er sittedelen vendbar og du slår sammen hele vogna uten å måtte ta av sittedelen
Var akkurat nye smile 3 jeg lurte på, for jeg har vurdert å bytte toeren pga lengre rygg og at den foldes i en del. Men det mista litt poenget om det bare går den ene veien, for vi har en annen vogn vi bruker når han kan sitte fremover. Lei vogndeling...