Bilstol som håndbaggasje på fly?

rodstilk

Forumet er livet
VIP
Noen som vet om jeg får med bilstolen som håndbaggasje? [:)] Har en maxi cosi 0-13 kg.. Tante er flyvertinne og mener jeg får den med, men jeg vet ikke om hun vet hvor stor den er? [8D] Den får vel ikke plass i hattehyllene?

Hjelp! [:D]

Har du eget sete til loffa? Isåfall kan du ha det i sete, at ho sitt i det

ORIGINAL: Rebecca85

Jeg fikk ikke lov til det, måtte gå som spesial bagasje den...

Og det var en sånn liten en? ..på norwegian, eller? [:)]

Jeg har fløyet flere ganger med bilstol, både SAS og Norwegian, og har alltid
måttet sendt den som spesialbaggasje.

Hadde et maxi cosi med inn på flyet nå i jula, og det anbefales ikke.. Det fikk ikke plass i bagasjehyllen (noe innsjekkingsmannen sa at det gjorde..), så heldigvis var det et ledig sete ved siden av meg der det etter mye om og men fikk stå. Men det var ikke plass til å sette det skikkelig i setet (for bredt), og mini fikk ikke lov å sitte oppi det. Så det ble bare en masse styr, på tilbaketuren sjekka jeg det inn med kofferten [;)] Reiste med norwegian.

Jeg skal fly med Norwegian, og hun har ikke eget sete.

Men ser ut som jeg må sende det som spesialbaggasje da! [:)]

På Norwgian sine sider står det at man kan ha med bilsete inn i flyet, men da må du betale barnebillett for det setet bilsetet skal stå i [:)]

ORIGINAL: Lille Lu

På Norwgian sine sider står det at man kan ha med bilsete inn i flyet, men da må du betale barnebillett for det setet bilsetet skal stå i [:)]

Har du link? [:)]

Æ fikk lov og ta med bilstolen på flyet, men d var bare fordi at flyet ikke var fult.. [;)] Når vi skulle hjem igjen måtte æ sende d som spesial bagasje.. Så om æ hadde vært dæ, så hadde æ hørt ve innsjekkinga..[;)]

Takk for svar! [:)]

Back
Topp