Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har kjøpt en Voksi Move. Vi har ikke brukt den siden babyen er ikke født enda, men det ser veldig praktisk ut, og god kvalitet. Lett å flytte fra stolen til vogna, synes jeg. Voksi Move kan brukes til barnet er ca. 6 mnd.
Har brukt bilstolposen til odenwalder og har vært veldig fornøyd med det. Har oktbarn så brukte den hele vinteren både i bilstol og vogn. Hadde stor pose til vogna også men den syns jeg blei for stor når babyen var så liten så den har vi først tatt i bruk nå i vinter.
Hadde voksi move, likte den godt jeg. Ser de legges ut for salg på kjøpe selge bytte sider på face støtt og stadig, og ser helt nye ut da de kun brukes en kort periode.
Ikke brukt min enda. Men eg har den fra easygrow. Valgte den pga den er flat i ryggen og ikke formsydd som voksi sin. Da er den bedre i vogna tenker eg.
I tillegg er den mer fluffy. Syns voksi sine er litt klumpete da sømmene strammer rundt dunet.