Bilstol på vogn

Manana

gravid for første gang
Februarlykke 2015
Hvor viktig er det å ha bilstol som passer til vognen? Er dette noe dere har brukt/ser for dere at dere kommer til å bruke mye? I så fall, i hvilke situasjoner?

Vi hadde det ikke sist ( 15 mnd siden ) nå skal vi ha det! Stolen var tung å gå å drege på og ble ikke bedre til mer ungen vekste.

Angrer svært på ikke vi hadde det fra første også, menmen

Vi har det nå - jeg ELSKER det! Når hun sovner i bilstolen og jeg skal inn på butikken og handle, så kan hun bare sove videre. Veldig kjekt når man skal handle, både i dagligvarebutikk og andre butikker. Veldig lettvint og praktisk :)

Jeg syns det har vært veldig kjekt! Gull verdt for korte turer ut av bilen når mini sover:)

Vi hadde det, syns det var veldig greit for korte turer på butikk/senter, spesielt om mini sov i bilstolen.

Vi har ikke det og har aldri vært i situasjoner hvor jeg har savnet det

Om du kjører bil så er det sikkert veldig greit. Eg var fast bestemt på å ha, men tenkte å vente til etter fødsel. Endte opp med å ikkje kjøpe, da eg triller overalt :) men vi bor sentralt da, så spørs nok hvordan du bor, hvor mye du kjører til ting osv. Går jo an å vente til etter fødsel om du er usikker :)

Vi har ikke hatt det og kommer ikke til å ha det neste gang heller. Babyer skal sitte minst mulig i bilstol :)

Vi har ikke hatt det og kommer ikke til å ha det neste gang heller. Babyer skal sitte minst mulig i bilstol :)

Nå er det ikke snakk om flere timer i bilstol, iallefall har jeg aldri latt barnet mitt sove der i lang tid.

Skal jeg shoppe en hel dag så tar jeg alltid med bagdel til vogna.

Nå er det ikke snakk om flere timer i bilstol, iallefall har jeg aldri latt barnet mitt sove der i lang tid.

Skal jeg shoppe en hel dag så tar jeg alltid med bagdel til vogna.

Det er greit, men har sett MANGE rundt på kjøpe sentre som har baby bilstol mens de vandrer fra butikk til butikk..

Hadde det ikke sist, og det gikk helt fint det. Satte evt bilstolen rett oppi handlevogna eller bar stolen(det ble jo tungt etterhvert som babyen ble større).

Hadde uansett bare villet brukt bilstol for en kjapp svipp inn å handle litt mat, ikke for en lang shopping tur.
Denne gangen så vurderer jeg å kjøpe adaptere, siden vi allerede har en BabyJogger-vogn og de har billige adaptere for MaxiCosi.

Lengre turer bruker en selvsagt bagvogn.

Usikker om det er noe men kjøpte brukte bilstoladapter på finn så har vi muligheten for små turer;)

Det er greit, men har sett MANGE rundt på kjøpe sentre som har baby bilstol mens de vandrer fra butikk til butikk..
Det har jeg også, og det kan fort gå noen timer selv om man bare skal i noen få butikker. Bæresele er bedre da, men ikke babybjørn!

Har det. Veldig kjekt, men bruker det bevisst så lite som mulig!

Vi har det nå - jeg ELSKER det! Når hun sovner i bilstolen og jeg skal inn på butikken og handle, så kan hun bare sove videre. Veldig kjekt når man skal handle, både i dagligvarebutikk og andre butikker. Veldig lettvint og praktisk :)

Samme her :D Og mellom blokken og bilen ;)

Back
Topp