Bilstol på tilbud nå.

milliana

Flørter med forumet
Vil bare informere at maxi cosi cabriofix bilstol for 0-13kg er på tilbud nå. en sparer 1500 kr om en kjøper stolen med isofix basen denne uken hos babyshop. Tenker gjerne jeg skal kjøpe den i morgen etter at jeg har vært hos jordmor. Vist jeg hører hjertelyden når jeg er 16 uker på vei så må det være trygt å begynne å handle litt. Gleder meg så til å handle!!!

Det er en super bilstol og definitivt et bra tilbud å slå til på. Vi kjøpte denne stolen til jenten vår og har ikke vært annet enn fornøyd :) Lurt å fordele innkjøpene litt utover også, det husker jeg vi gjorde med vesla. Blir mye penger å legge ut hvis man venter med alt helt til slutt. Vi tenker å kjøpe søskenvogn etter vi har vært på oul. Noen ganger er det jo så lang leveringstid på vogner, så der er det greit å være tidlig ute og forhøre seg :)

Lykke til hos jordmor i morgen :)

Et bra tilbud på et bra sete! Vi har det samme og er superfornøyd! :)

Vi har det også etter sønnen vår :) Suuuper fornøyd :)

vi er også fornøyd med setet! Babyen ligger så og si de første mnd, og det støtter godt rundt hode=)

Har sett massevis av maxi-cosi på finn.no - til halve prisen. Men de er jo brukt, så om man vil ha en ny så kjør på!
:)

Har denne jeg også etter sønnen vår. Er kjempe fornøyd med den:)

Har sett massevis av maxi-cosi på finn.no - til halve prisen. Men de er jo brukt, så om man vil ha en ny så kjør på!
:)

De (trygg trafikk) anbefaler ikke å kjøpe brukt, med mindre det er fra noen du kjenner/stoler på. Stort sett går nok bruktkjøp bra, og i mange tilfeller, feks klær er det jo veldig lurt, men dumt med noe så viktig som bilstol om det ikke egentlig er trygt.. Da er ikke de sparte kronene mye verdt!

Å!
Takk for at du sa det! :)
Utrolig mye nytt å sette seg inn i, så blir glad for alle tips!

Back
Topp