Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, skal sjekke den utVi (tror jeg, ganske sikkert hvertfall) skal kjøpe Britax B motion 3. 3 store luft hjul, med stor bag, sportslig sittedel, og «klikk klikk» system (som jeg kaller det ) med barnesete. + base i bil.
Ikke sett denne i Norge, men fant den på Nordby senteret i Sverige
Aha takk!!Det finnes adapter du kan sette på hvilken som helst bilstol som gjør at den passer på hvilken som helst vogn ! Vi hadde maxi cosi pebble bilstol, kjøpte adapteren og den passa på alle vogner vi klikket den på så trenger i grunn ikke avgjøre merke basert på dette
Vurderer city mini gt dobbel kan man da ha bilstol og vanlig samtidig ?Ville kjøpt babyjogger (City Mini GT eller City Elite) med adapter til det sete du vil ha. Knallgode vogner
Oi, aner ikke om den doble. Ville googla det om jeg var deg, evt ta kontakt med dem om du ikke finner ut av det. Burde jo gå? Med 3,5 års aldersforskjell blir det ingen dobbel vogn her heheVurderer city mini gt dobbel kan man da ha bilstol og vanlig samtidig ?
Vi hadde maxi cosi cabriofix med adapter til bugaboo Buffalo, og vi bruker nok det setet til nr 2 også. Hadde kanskje gått for pebble eller Pearl fra maxicosi hvis vi skulle ha nytt sete, bare fordi de er nyere modeller. Den ene tror jeg du kan bruke samme basen til stol nr 2, noe som høres veldig lurt ut.
Men som flere skriver over, det er mange seter og vogner man kan få adaptere til. Test vogner og les om barneseter, så finner du nok det som passer best for deg!
Ja men takk for tipsHar dere vært innom Utstyr til mor og barn å sett?
I hvilke tilfeller bruker dere bilstolen på vogna? Hadde aldri behov for dette med førstemann, men mulig det blir annerledes denne gangen. Har jo en ekstra å passe på[emoji28]
Jeg skjønte heller ikke behovet med førstemann, men nå har jeg tenkt at det kan være greit. Særlig i forhold til å levere og hente i barnehagen, spesielt siden vi har et lite stykke å gå til garasjen. Kommer ikke til å bruke det på kjøpesenter og slikt.
Ja ved henting og levering jeg tenker det kan være greit og. Når man skal ha med masse klær og sko og sekker, en baby og en tre åring frem og tilbake trenger man de armene man har[emoji23]
Hvis jeg var en kjapp tur på butikken satte jeg ofte bilstolen oppi handlevogna sist. Synes det er enklere enn å håndtere vogn og kurv inne i butikken.