bilstol og bæresele..

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
hvilken burde jeg velge?? Venter i Desember, og har alt untatt dette...

I samme slengen lurer jeg på hvilket (fremovervendt) sete dere har til deres 5 åring?

Hadde jeg skullet kjøpe en bæreanretning hadde jeg valg Ergo! Men fikk tips om å la det bero i tilfelle ikke baby er en typisk bærebaby. Det var et godt tips egentlig, siden vi absolutt har nok å bruke pengene på. :-)
Av bilsete til magetrollet har vi valgt MaxiCosi med base. Det er vel best i test? Har iallefall vært best i test "alltid". 
Når det gjelder bilstol til lillemor har vi Britax KidFix SICT. 

Labambie skrev:
Hadde jeg skullet kjøpe en bæreanretning hadde jeg valg Ergo! Men fikk tips om å la det bero i tilfelle ikke baby er en typisk bærebaby. Det var et godt tips egentlig, siden vi absolutt har nok å bruke pengene på. :-)
Av bilsete til magetrollet har vi valgt MaxiCosi med base. Det er vel best i test? Har iallefall vært best i test "alltid". 

1.er forskjellige typer der å?:-p
2. er det fremovervendt?

Jafseslafsaslappfis skrev:

Labambie skrev:

2. er det fremovervendt?

De har vel evt. isofixbase eller beltebase eller helt uten base. 

Og ja, det store setet er fremovervendt. Det er en beltestol. 

Labambie skrev:

Jafseslafsaslappfis skrev:

Labambie skrev:

2. er det fremovervendt?

De har vel evt. isofixbase eller beltebase eller helt uten base. 

Og ja, det store setet er fremovervendt. Det er en beltestol. 

oki, takk for tips i denne jungelen:-D Greit å høre med noen som har litt mer peiling...

Vi skal ha Ergo baby og Akta Graco bilstol.

Ergobaby anbefaler jeg :). Har prøvd/brukt både den, Manduca og Mei Tai. Til spedbarn liker jeg innleggsputen til ergo best og mener den støtter nyfødt bedre. Manduca ville jeg ikke brukt før fra 4mnd. Men fra da, er alle tre et kjempegodt alternativ. Brukte også meitai etter fødsel men syns ergo'n er best for meg.

Bilstol Maxi Cosi enten Pebbles eller Cabriofix med easyfix base. Jeg har det siste. Greit å kunne bruke basen i både isofix fester og med seler. Godt sete for spedbarn. Jeg har hatt 3 forskjellige og syns dette er best for de helt minste. :)

Har maxi-cosi cabriofix med easy fix base, og manduca bæresele.

Storjenta vår er bare 3,5 enda, så hun sitter fortsatt bakover, men HER finner du de fremovervendte beltestolene som er best i test =)

Back
Topp