Bilstol - nyfødtinnlegg

Chamonix

Supermamma
*MIA*
Har dere fjernet den puten i ryggen?
Lillemann fikk så dårlig plass så tok bort puten og lot hodestøtten være, men nå blir han jo noen ganger sittende å sove med hodet på magen nesten :-/

Vi måtte ta den ut etter ei uke, hun fikk ikke plass og gråt bare;) Hun sitter bedre i den uten innlegg :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Vi har tatt ut innlegget,ble så trangt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg begynner å få store problemer med mitt brittax sete til vesla, men jeg forstår ikke hva jeg skal fjerne på setet. Er det noen som har samme sete som kan forklare eller vise med et bilde ?

Jeg begynner å få store problemer med mitt brittax sete til vesla, men jeg forstår ikke hva jeg skal fjerne på setet. Er det noen som har samme sete som kan forklare eller vise med et bilde ?

Hva et problemet? Vi har Britax, men disse setene har ingenting man skal ta ut.

Har maxi cosi, fjernet i dag. Hun er 12 uker. var ikke vanskelig å se at det trengtes, hun ble jo en krøll :P

1406282869322.jpghar tatt ut dette av vårt britax sete, og nå ser det sånn ut
1406282933288.jpg

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hmm, på vårt Britax sete er det bare isopor når jeg tar vekk det innlegget. Det er en 2011-modell da.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vi har britax babysafe plus shr 2, 2014 modell.. Er da ikke noe nyfødtinlegg der?.. Ingenting man bare kan fjerne ihvertfall, da kommer man jo inn på isopor og plast:p.. Lillemann har forøvrig veldig god plass enda, til tross for sine 7kg og 65cm :)

Jente født juli 2011 ~ Gutt født april 2014 :)

Vi har britax babysafe plus shr 2, 2014 modell.. Er da ikke noe nyfødtinlegg der?.. Ingenting man bare kan fjerne ihvertfall, da kommer man jo inn på isopor og plast:p.. Lillemann har forøvrig veldig god plass enda, til tross for sine 7kg og 65cm :)

Jente født juli 2011 ~ Gutt født april 2014 :)

Ja, samme her! Bare at vi har 2012 modell tror jeg. Vår plugg har også god plass med sine 7,5 kg og 66 cm :)

Noen som vet hva man kan ta ut i besafe izi go?

Jeg syns det begynner å bli bra trangt i Acta Graco setet nå - med innlegget. Har tenkt på det ett par ganger, at vi kanskje skal ta det ut, men det gir jo ekstra støtte så vil jo vente lengst mulig.
I maxi cosi måtte jeg ta det ut for en god stund siden. Det så jo helt tullete ut med innlegget i :P

Back
Topp