Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hørt flere som ikke synes den stolen er noe god, at baby ikke liker seg i den. Og det er fra venner og bekjente uavhengige av hverandre.Sniker fra oktober 2019. Vi hadde Besafe izi go x1, kjøpte den da den er veldig populær. Men fy som vi angret! Babyen satt dårlig i den, vi hadde mye trøbbel med selen, den er blytung og i tillegg ble den tilbakekalt for reperasjoner etter hvert. Vi skal ikke bruke den til neste baby!
Ta deg en tur til Barnas Hus, de er veldig hjelpsomme![]()
Jeg har hørt flere som ikke synes den stolen er noe god, at baby ikke liker seg i den. Og det er fra venner og bekjente uavhengige av hverandre.
Vi har kjøpt maxi cosi. Jeg er også tilhenger av å kunne feste bilstol i vognen slik at man slipper å vekke babyen
Svarer på innlegget under. Man kan benytte adaptere som gjør at bilstoler kan festes. Jeg er usikker på om den kan festes på emmaljunga nxt90, men dette pleier å stå i spesifikasjonen til vognen. Jeg vil tro den kan det altså.Er det denne som kan festes på emmaljunga nxt90?
Nå spør jeg kanskje dumt. Jeg har kjøpt emmaljunga nxt90 og ser på youtube video at de har ramset opp en rekke bilstoler som kan festes på denne vogna. Har jeg misforstått, eller er det alle dissene modellene som kan passe til å klikke på vogna? Eller er det kun én bestemt type?