Har dere kjøpt eller bestemt dere for hvilken bilstol dere vil gå over til ved 9/12 mnd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har byttet til Besafe izi plus allerede vi ho satt så trangt i babystolen og likte den ikkje noe særlig... No e det stortsett en fryd å kjøre bil men den har ganske tilbakelent stilling då Kjempefornøyd!
babyjente 27 Juli ♡
Ser de har tilbud på den på barnas hus nå. Vi venter nok litt til. Siden vi har familyfix kan vi stille setet enda lenger fra også når det blir trangt til bena. Vi går nok enten for besafe eller Cybex.
Britax hi way er en av våre stoler og jeg er ikke fornøyd fordi den er alt for rett i ryggen. Hu på 4 brukte den og når hu sovnet tipper hodet fremover!
Vi skal ha BeSafe Izi Combi X3. Kunne egentlig like greit hatt Kid siden vi kun bruker det bakovervendt, men det var Combi de hadde og da på tilbud i tillegg. Etterhvert bytter vi til Britax Multitech som han sitter i fram til det blir beltestol. Blir nok snart så vi bytter sete, babysetet begynner å bli ganske kort i ryggen og han er så tung at jeg ikke klarer å bære han snart uansett.
Har lest flere steder at et sete som kun er bakovervendt er sikrere enn et som kan brukes begge veier
Bare en heads up, siden du kun skal bruke det bakovervendt uansett liksom
Men skjønner det med tilbud. Er jammen meg dyrt med bilstol nummer to!
Det stemmer ikke. Ett kombi sete er like sikkert bakover som ett bakovervendt sete. Men dem får minus i testene pga at dem ikke scorer like bra forover.
Har lest flere steder at et sete som kun er bakovervendt er sikrere enn et som kan brukes begge veier
Bare en heads up, siden du kun skal bruke det bakovervendt uansett liksom
Men skjønner det med tilbud. Er jammen meg dyrt med bilstol nummer to!
iZi Kid 4 kommer i år mener jeg men det betyr ikke at iZi Kid 3 er et dårlig sete.