Bilstol nr2 ;)

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Får ikke opp noe på den linken jeg,står bare noe med warning:-(

besnik skrev:
Får ikke opp noe på den linken jeg,står bare noe med warning:-(

Vet ikke ossen jeg endrer inleegg :S men du må kopiere å lime inn alt ikke bare tryke på det blåe ;)

Er på utkikk etter stol nr 2, og har sett på denne og Besafe combi x3. Denne stolen kommer godt ut i tester når det gjelder sikkehet, så var ganske bestemt på den. Har ei venninne som har den til begge sine, og er fornøyd. Men i helga traff  jeg noen andre som har denne, de var ikke fornøyde, syntes den var vanskelig å få godt nok festet i bilen (denne stolen har ikke isofix), og de syntes barnet satt dårlig i den, og det så virkelig slik ut, sittestillingen så anstrengt ut. De hadde Besafe til det andre barnet, og synets både festingen og sittestillingen var mye bedre. Men tror det lureste man kan gjøre er å ta med barnet til ei forettning der de selger stolen for å prøve den både i bilen og med barnet oppi, du kan jo likevel kjøpe den på nett. Det skal jeg gjøre til uka.
Testen jeg så var gjenngitt fra NAF, så stoler på den.

OBS, tror det  var cosmic comfort S som var testa hos NAF. Har sendt fra meg testen igjen, men er den jeg har sett på. Men de ser jo ganske like ut, og har samme pris...

Back
Topp