Bilstol nr.2

Hvor stor er Leah nå? Har dere tatt i bruk setet?
Føler det er tidlig å bytte sete når hun bare er 4,5 måned, men hun har det uten tvil alt for trangt i sete nr 1
Leah er kun litt over 6 kilo og ca 60 cm. Ikke fått setet levert ennå så har ikke prøvd nei :)

Men om det er trangt i setet er det vel bare å prøve seg på Sirona? :)
 
Er begynt å tenke på det her også. Er begynt å nærme seg 70 cm, og synst at det er ganske trangt for han, spesielt over skuldrane.

Vi kjøpte stol 2 samtidig med babybilstolen, var tilbud. Er Cybex Sirona. På passar på samme base som babybilstolen. Kunne eeegentlig tenkt meg ein slik 360-sak, men då måtte vi hatt ny base..
 
Vi har bilstol etter eldste som har stått godt lagret i mellomtiden. Men nå har vi to biler og bare en stol. Det er en eldre fra besafe, og jeg er spent på på om den passer i nye bilen.
 
Vil også ha et roterbart, mest fordi samboern har vond rygg og det forenkler inn/ut.
Vanskelig å finne ut, og dyrt :wtf: men skal jo brukes i mange år.
Det er mye salg på nett nå, men ser jo at flere anbefaler å prøve først. Føler liksom ikke helt at jeg kan prøve det i den ene babybutikken her og så bestille i en annen nettbutikk :pompus:
 
Tenker å gå for Britax Swingfix. Den er dyr da, og aldri på tilbud ser det ut til. :sour:
 
Her har vi kjøpt Cybez Sirona S i-size, tilbud hos Babybanden. Veldig kjekt med roterbart sete, da gutten er ganske tung allerede å plassere i setet.
 
Back
Topp