Bilstol nr.2

lykkespir1

Andre møte med forumet
Flere som har begynt å tenke på bilstol nr 2?
Jeg føler selv at det er en enda større jungel enn bilstol nr 1.

Noen som har tips?
Vi ønsker en som kan roteres mot bildøren for å sette inn/ ta ut barnet
 
Vi har kjøpt Recaro zero 1 i-size :D ikke begynt å bruke enda, men synes det både ser og "føles" flott ut. Har lest og hørt mye bra om det.
Ellers kan du se på Cybex Sirona som også kan snus
 
Anbefaler deg å melde deg inn i bilstol-gruppa på Facebook, den er veldig fin og matnyttig! Der er det info om flere stoler som kan roteres osv:)
 
Skal definitivt ha en som kan roteres, men lengre enn det har jeg ikke kommet.
 
Har allerede begynt å bruke cybex sirona m1 (Som ikke kan rotere) på minstemann. Har fortsatt bilstol nr 1, men bruker den om vi må bruke andre bilen. Storebror har en axkid minikid i begge bilene.
 
Begynt å tenke litt, men skal vente å se hvilken bil vi ender opp med først
 
Her blir det enten besafe izi plus eller axkid minikid. De roterer ikke, men jeg vil heller ha et sete som varer frem til det er på tide med beltestol.
 
Har allerede begynt å bruke cybex sirona m1 (Som ikke kan rotere) på minstemann. Har fortsatt bilstol nr 1, men bruker den om vi må bruke andre bilen. Storebror har en axkid minikid i begge bilene.

Ja, vi tenkte å kjøpe no, for å ha i den andre bilen. Travelt med bare ett sete og to biler
 
Vi hadde cybex som kunne roteres til mellomste. Det var ett skikkelig bomkjøp. Hun hata å sitte i den, skrek før vi var kommet oss inn i bilen. Den var trang så hun satt ikke godt, å den er lav, så hun så ingenting. Bytta til besafe, har ikke vært en eneste lyd fra henne siden vi bytta :) så jeg har to tips, test stolen i bilen ( helning) å barnet i stolen før kjøp :)
 
Vi hadde cybex som kunne roteres til mellomste. Det var ett skikkelig bomkjøp. Hun hata å sitte i den, skrek før vi var kommet oss inn i bilen. Den var trang så hun satt ikke godt, å den er lav, så hun så ingenting. Bytta til besafe, har ikke vært en eneste lyd fra henne siden vi bytta :) så jeg har to tips, test stolen i bilen ( helning) å barnet i stolen før kjøp :)

Takk for tips. Frøkna her har fra hun var en måned likt å se ut vinduet. Så det må være en hun kan klare det med
 
Axkid minikid skal vi bytte over til ettethvert
 
Back
Topp