Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke så god til å huske hva disse bilstolene heter, men vi har en base som også brukes til stol nr to. Så jeg regner med vi går for den. Selv om keg tror den bare går opp til 18 kg.. og det syns jeg er litt bortkastet, vil gjerne ha en som går til 25 kg med en gang.. så vi får se litt nærmere på det når det blir aktuelt..
Bytter nok ved 6 mnd alder tenker jeg. Stor gutt, 4 mnd og 7,5 kg nå.
Maxicosi du har? Vi har også base som går til stol nr 2, og er maxicosi vi har. Men er jo flere merker med samme system.
Vi tenker også å bytte rundt 6 mnd. Han er gjennomsnittlig stor, men ser ikke poenget med å drøye lengst mulig når (ut fra det jeg har lest) stol nr 2 er sikrere.
Besafe er det visst vi har
Ah okei. Alle med baser går vel bare til 18 kg tror jeg. :/
Er det noen som har begynt med bilstol nr 2? Gjør regning med at vi må det snart egentlig. Spørs selvfølgelig hvor mye han legger på seg nå fram over
Det er mulig vi monterer den inn i den ene bilen snart så den står klar og kan brukes hvis jeg ikke har behov for å bære med meg stolen inn noe sted. Det er besafe modular (0-18kg), fordi den gir nok helning for henne når hun er så liten, og vi har denne etter storebror. Etterhvert overtar hun storebrors axkid minikid hun får fortsatt plass i babystolen
Vi skulle helst hatt ett sete som kan stå i midten, da slipper vi å bytte bil. Men da må det festest med selene, og forankringsfoten må passe på buen i midten. Har sett på Axkid, ei som sa den var god i midtsetet.. Blir nok en tur på butikk og få testa det først..
Ønsker oss donasjoner til bilsete til jul, ikke så mye annet han trenger..
Min holder på å vokse ut av den.
Har en smule stor gutt, så synes dette med bilstol er vanskelig.