Bilstol nr 2 til lange barn?

Men hun er vel festet med noe annet enn bare pute??
Det er en slags pute som er festet i hver side med samme som sikkerhetsbeltet festes med. Så puten ligger over fanget på en måte, men er festet. Pute og pute forresten, det er iallfall en hard pute.. Har samme sete, men min er bare et år så er lenge før vi skal teste det ut:)

I verste fall, dersom man kræsjer slik at bilen triller rundt kan faktisk barna fly ut av de pute-setene. Ikke anbefalt det heller dessverre..

Sent from my iPhone using Tapatalk

I verste fall, dersom man kræsjer slik at bilen triller rundt kan faktisk barna fly ut av de pute-setene. Ikke anbefalt det heller dessverre..

Sent from my iPhone using Tapatalk
Reagerte litt på at det ikke var noe over skuldrene ja så syntes overkroppen sitter litt vel løst!

Reagerte litt på at det ikke var noe over skuldrene ja så syntes overkroppen sitter litt vel løst!
Vi har dette setet, og jeg kan vel ikke se noe annet enn at man skal bruke 5-punkts selen i tillegg til puten selvfølgelig... Vi bruker det bakovervendt da, så har ikke prøvd selv.

Vi har dette setet, og jeg kan vel ikke se noe annet enn at man skal bruke 5-punkts selen i tillegg til puten selvfølgelig... Vi bruker det bakovervendt da, så har ikke prøvd selv.
Finner ingen bilder av barn som har seler i tilegg til puta fremovervendt og ingen som har puta når setet blir benyttet bakovervendt med fempunkts.

Hvis du ser på instruksjonsvideoen på youtube ser du at selene skal gjemmes inni setet når puta skal brukes fremovervendt :)

Back
Topp