Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kombiseter er ikke anbefalt å ha fremovervendt. Nakken dems tåler ikke påkjenningen ved en evt kollisjon. Man bør altså skifte til beltestol når barnet skal snues.Ville kjøpt sånn man kan ha begge veier. Det gjorde ikke vi å måtte kjøpe nytt "for tidlig".
Åja, men vil ikke påkjenning på nakken være det samme?Kombiseter er ikke anbefalt å ha fremovervendt. Nakken dems tåler ikke påkjenningen ved en evt kollisjon. Man bør altså skifte til beltestol når barnet skal snues.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nei. For i en beltestol så benytter man bilens eget belte og det vil gi litt etter ved en kræsj, men med en fempunktssele så sitter kroppen helt fast og bare nakken vil få et rykkÅja, men vil ikke påkjenning på nakken være det samme?
Nei. For i en beltestol så benytter man bilens eget belte og det vil gi litt etter ved en kræsj, men med en fempunktssele så sitter kroppen helt fast og bare nakken vil få et rykk
Det vet jeg ikke. Kan for lite om det setet til å uttale meg. Hva slags seler blir brukt på det setet?Gjelder det for Cybex Sirona også? For det setet har jo pute og ikke fempunktsele fremovervendt.
OkeiDet vet jeg ikke. Kan for lite om det setet til å uttale meg. Hva slags seler blir brukt på det setet?
Men kan du ha det forovervendt hbis det er festet med isofix?OkeiVi har det til snuppa på 20 mnd, hu sitter fremdeles bakovervendt
Det er festa med isofix.
Men kan du ha det forovervendt hbis det er festet med isofix?![]()