S
Sanna27
Guest
Noen som har maxi cosi mobi sps? Erfaring?
Hvilken bilstol nr 2 har dere?
hva er dere fornøyd/ikke fornøyd med?
Hvilken bilstol nr 2 har dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg vil også ha et stol som går til 25kg og er bakovervendt, men det er en del stoler å velge mellom!Cybex Sirona.
Veldig fornøyd med å kunne snu den mot døren. Den tar ikke for stor plass.
Men den går bare til 18 kg (som nesten alle seter med isofix). Jeg som har et barn som er over gjennomsnittet langt, og ønsker å ha ham bakovervendt til han er 4 år, er forberedt på å måtte kjøpe enda et sete før han skal ha beltestol.
BeSafe iZi Plus til junior..Veldig fornøyd med setet! Stabilt og barnet sitter godt i det, og kan følge med ut når man kjører. Har ingen ting negativt å si om det..
Mini skal få samme type stol når den tid kommer![]()
Er den stor og tung?Har BeSafe izi Pluss til gutten min på 4,5 år. E kjempe fornøyd. E også pluss testa og og anbefalt av ekspertene. Her kan du finne seta som e pluss testa. E absolutt å anbefale et sete som har bestått pluss testen.
http://www.forbrukerradet.no/annet/tester-og-kjøpetips/produkter/_attachment/1197453?_ts=14d95beaa0c.
Den er relativt stor, og den veier litt. Men det er ingen problem for oss å ta den inn og ut av bilen vår..Er den stor og tung?
Ja de e både stort og tungt. Vi har en Toyota avensis å d må stå på pasasjer sida for sete fremom må ganske langt frem. Men både e å mannen syns d e vert å sitte litt tangt for at barna skal sitte trykt.Er den stor og tung?