Bilstol nr 2! Hjelp!

• Trådstarter Trådstarter Sanna27
  • Opprettet Opprettet
S

Sanna27

Guest
Noen som har maxi cosi mobi sps? Erfaring? :-)

Hvilken bilstol nr 2 har dere? :-) hva er dere fornøyd/ikke fornøyd med?

Vi har besafe izi combi, ganske fornøyd med det tar stor plass. Vanskelig å finne et som tar liten plass kanskje...

Cybex Sirona.
Veldig fornøyd med å kunne snu den mot døren. Den tar ikke for stor plass.
Men den går bare til 18 kg (som nesten alle seter med isofix). Jeg som har et barn som er over gjennomsnittet langt, og ønsker å ha ham bakovervendt til han er 4 år, er forberedt på å måtte kjøpe enda et sete før han skal ha beltestol.

Cybex Sirona.
Veldig fornøyd med å kunne snu den mot døren. Den tar ikke for stor plass.
Men den går bare til 18 kg (som nesten alle seter med isofix). Jeg som har et barn som er over gjennomsnittet langt, og ønsker å ha ham bakovervendt til han er 4 år, er forberedt på å måtte kjøpe enda et sete før han skal ha beltestol.
Ja jeg vil også ha et stol som går til 25kg og er bakovervendt, men det er en del stoler å velge mellom!:-P

BeSafe iZi Plus til junior.. :) Veldig fornøyd med setet! Stabilt og barnet sitter godt i det, og kan følge med ut når man kjører. Har ingen ting negativt å si om det.. :)

Mini skal få samme type stol når den tid kommer :)

BeSafe iZi Plus til junior.. :) Veldig fornøyd med setet! Stabilt og barnet sitter godt i det, og kan følge med ut når man kjører. Har ingen ting negativt å si om det.. :)

Mini skal få samme type stol når den tid kommer :)
Har BeSafe izi Pluss til gutten min på 4,5 år. E kjempe fornøyd. E også pluss testa og og anbefalt av ekspertene. Her kan du finne seta som e pluss testa. E absolutt å anbefale et sete som har bestått pluss testen.
http://www.forbrukerradet.no/annet/tester-og-kjøpetips/produkter/_attachment/1197453?_ts=14d95beaa0c.
Er den stor og tung?

Er den stor og tung?
Den er relativt stor, og den veier litt. Men det er ingen problem for oss å ta den inn og ut av bilen vår.. :) Den er forholdsvis enkel å montere også. Vet ikke nøyaktig hvor mye den veier. I små biler kan den nok fort bli litt for stor. Vi har stor bil, så for oss spiller det ingen rolle.. Enklest er det å finne forhandlere og få prøvd ulike seter i bilen.. :)

Back
Topp