Bilstol. Hvilken skal du ha/har du?

Ane_Rikke

Glad i forumet
Sjekker dere sikkerhetstester og den slags før du eventuelt går til innkjøp av nytt, eller tar dere bare det som blir sagt i butikken for god fisk? Jeg må ha nytt sete, og det er et par seter som så og si deler førsteplass i testene.. Blir vel til at jeg går for et av disse, men det er jo fristende å kjøpe andre når det er tilbud i hytt og vær...

De beste bilstolene som er testet hittil, har fått 82 poeng. Det er MAXI Cosi Cabriofix med Easyfix (testet i 2007), Römer Baby-Safe plus SHR II med isofixbase (testet i 2011) og Britax Baby-Safe plus SHR II med isofixbase (testet i 2011). Alle disse er for de minste, i vektklasse 0-13 kilo.

Hvilket går dere for?

Jeg har kjøpt maxi cosi cabriofix med base! :) Har hørt mye positivt om det setet! :)

Har et maxi cosi cabriofix eller noe, med beltebase. Etter snuppa fra 2011, så bruker det, for det var jeg fornøyd med.

Hadde maxi-cosi med base sist, var veldig fornøyd med det. Så kommer nok til å kjøpe et slikt denne gangen også =)

Min mann har fått i jobb å velge ut bilstol, og han kom over et NAF magasin, der de anbefalte et merke som heter Cybex.

har maxi cosi cabriofix med isofixbase

Her skal vi ha Akta Graco Logico S mes base :) Hadde den til guttungen og skal ha den igjen :)

skal kjøp maxi cosi med base :) Er på tilbud på barnas hus på onsdag 10.04 etter klokken 18.00 :P

Vi har britax testvinneren fra 2011 etter storebror, og var godt fornøyd med det. Her blir det ikke noe nytt.

Har Maxi Cosi Cabriofix med 2 Easyfix-baser etter storebror, så blir det til babyen i magen og :-) har trille med adapter og så er det ganske lett å bære.. Sikkerhet var det vi så mest på når vi kjøpte sete da:-) synes egentlig det er vanskeligere å velge sete i neste vektklasse for da er det mer å ta hensyn til..

Jeg har egentlig ikke penger akkurat nå, men det er jo trist å gå glipp av det tilbudet på barnas hus da.. Mulig jeg får låne penger av pappa ;) Det sto ikke noe om hvor tung den er. Noen som vet?

Sist hadde vi rømer sitt. Denne gangen ville jeg ha maxicosi cabriofix. Så da de setet fulgte med vogna så var der jo ingen tvil. Nå må jeg bare få tak på en base :)

Back
Topp