Bilstol - hjelp?

Jeg hadde besafe izi kombi (08-modell) til eldste og han satt i den til han var 4. Tror ikke cybex er noe mindre. Men alle sier at man må ha de som går til 25 kg. Det var ikke nødvendig her hvertfall.

Har cybex sirona nå til yngste. Det er bedre benplass til den voksne i framsetet, men dårligere benplass til barnet, så jeg vet ikke helt om jeg er fornøyd sånn sett. Digger å kunne snu stolen rundt da. Men jeg synes den er litt for buet i ryggen, ungen blir sittende så "nedsunken".

Vi hadde den gamle typen. Han hadde vokst ut av setet når ham var 10 mnd :-/
Kjøpte Britax maxway istede <3

Vi kjøpte cybex sirona i desember, er veldig fornøyd.. Det er ikke den beste benplassen, men vesla sitter godt i det! Hun blir to i februar. Målte henne i desember og da var hun 91cm.. Vi har ikke stilt setet på det høyeste enda, så hun kommer til å bruke det lenge enda.. Hvis jeg setter setet i hvilestillingen er de ikke trangt til bena hennes i det heletatt...

Noen som har erfaring maxi-cosi 2way pearl? Tar det mye plass i bilen? Beinplass for barnet?

Vi har dette sete.. Er kjempe fornøyd! Nå er lilleprins bare 11 mnd men har kjempe god plass i det :) tar heller ikke stor plass i bilen.. Umulig å montere sete feil :)

Vi har hatt cybex sirona. Brukte det til mellomste var 3,5 år, da var det rimelig trangt. Men likte det myyye bedre enn besafe kombi x3 setet vi hadde før
Minsten skal vel bruke det etterhvert

Hvordan er det mulig???:o hvor lang var han når han var 10mnd?

Hadde den gamle typen som er kortere i ryggen.
Vår gutt er en stor gutt. Så det ble trangt for rompa og det var ikke mye å gå på i lengden heller. Kunne nok hatt den en liiiiten stund til, men valgte å bytte det ut da :-)

Men alt annet var jo genialt med sete!

Frøkna her blir 2 om ei uke, hu er ca 90cm og har enda kjempe god plass :) Også syns jeg det er så fint med hvilestillingen når hu sovner for da bikker ikke hodet fremover :) Vi har dessverre måtte snu henne nå pga ekstrem bilsyke, men hadde det ikke vært for det så hadde hu nok kunnet sittet bakovervendt i det setet lenge enda :) Vi er i hvertfall kjempe fornøyd og angrer ikke på kjøpet :)

Vi har hatt cybex sirona. Brukte det til mellomste var 3,5 år, da var det rimelig trangt. Men likte det myyye bedre enn besafe kombi x3 setet vi hadde før
Minsten skal vel bruke det etterhvert
Kan jeg spørre hvorfor du ikke likte besafe kombi like godt? Virker som det er mange som ikke er fornøyd med det setet.

Back
Topp