Sjakkruta Tobarnsmamma <3 VIP Oktoberskatter 2014 7 Nov 2013 #21 Litchi skrev: Er egentlig ikke så god plass. Men baksetene kan skyves frem og tilbake sånn at i værstefall får jeg mikroskopisk baggasjeplass eneste Klikk for å utvide … Ja mulig plass i baksetet mener jeg. Vet at bagasjen ikke er all verden
Litchi skrev: Er egentlig ikke så god plass. Men baksetene kan skyves frem og tilbake sånn at i værstefall får jeg mikroskopisk baggasjeplass eneste Klikk for å utvide … Ja mulig plass i baksetet mener jeg. Vet at bagasjen ikke er all verden
nr 1 Nes H Juni12`s hobbypsykolog VIP 8 Nov 2013 #22 Litchi skrev: Er egentlig ikke så god plass. Men baksetene kan skyves frem og tilbake sånn at i værstefall får jeg mikroskopisk baggasjeplass eneste Klikk for å utvide … nei spes stor plass er det ikke i de bilene, var rene himmelriket når je kjøpte forden
Litchi skrev: Er egentlig ikke så god plass. Men baksetene kan skyves frem og tilbake sånn at i værstefall får jeg mikroskopisk baggasjeplass eneste Klikk for å utvide … nei spes stor plass er det ikke i de bilene, var rene himmelriket når je kjøpte forden