bilstol fra biltema

frøkenlinn

Betatt av forumet
Oktoberskatter 2014
Noen som har kjøpt og vet litt om spedbarns bilstolen fra biltema til kun 269,- ?
Hadde vært fint å sett en test om den, er den sikker vil jeg nok velge den.

Har du link?

Kjenner j blir skeptisk med en gang j hører prisen, er en grunn til at de koster litt..

Sent from my iPhone using BV Forum

Veldig skeptisk til slikt som er så billig. Hadde aldri funnet på å kjøpe så billig bilstol til det mest dyrebare i livet mitt ;)

Jeg er også skeptisk, men om stolen er sikker så har ikke pris noe å si, så jeg hadde absolutt kjøpt en slik stol til det mest dyrebare i livet mitt så lenge den er sikker! Derfor jeg spør her inne om noen vet, vil ikke risikere å kjøpe en stol som ikke er bra!

Har ingen erfaring med det nei.
Kan jo høre med noen, forbrukerombudet eller noen av de som utfører tester. Be de teste dette ;)

Men virker litt for billig til å være sikkert nokk.

Vi har recaro fordi vi vet at det er bra, siden de lager stoler til racerbil sjåfører ;)
Men tror det er for dyrt til å ha med i testene.

sendt fra Note 3 - sengekos

Eg hadde aldri tatt sjansen på bilstol frå Biltema...som du seie e da ingen test på dei...

Så lenge bilstolen har vært gjennom all nødvendig testing og oppfyller kravene her i Norge og er godkjent tenker jeg det vil være ok, men det er den sannsynligvis ikke ettersom det ikke er en stol man har hørt om før? Vil tro det hadde vært mye fokus på den hvis den var helt sikker og så billig!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vil anbefale et sete med base, min erfaring er at setet står bedre i bilen da og det er enkelt å sette på plass i bilen hver gang :-)
Vårt er ikke så dyrt. Betalte 1400 med base, og det var best i sikkerhetstestene for et par år siden. Så dyrt betyr ikke nødvendigvis at det er sikrere! :-)

Jeg ville ikke kjøpt den. Men når biltema kan selge den i Norge kan jeg ikke tro at den ikke fyller krav om sikkerhet. :-)

Appen <3

Ser ikke for meg at de bruker så god kvalitet av materialer osv siden de er så billige..en grunn til at bilstoler koster litt .. Noe jeg faktisk syns man bør legge litt penger i også..

Appen ❤️

Naf eller biltilsynet har vel tester på seter, gå innom å se hva de anbefaler.

Obs og selger billiger stoler. Vi har kjøpt cybex stol hos biltema, så de selger og dyre stoler

Jeg ser at bilstolen har fått godkjent av sikkerhetstesten da, i og med at den er merket med RCE R44/04. Den merkingen har de ikke lov å gi stolen uten videre. Finner ingen forbrukertester jeg heller, men det trenger ikke bety at stolen ikke er god nok. Som ei skriver over her så var ikke deres stol tatt med i tester heller, muligens fordi den var for dyr.

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Jeg har lest at for og godkjenne en bilstol så er testene enkle og langt i fra så omfattende som når dei tester hva bilstol som er best !

Jeg hadde ikke kjøpt på biltema, for jeg var innom en biltemabutikk for og handle pærer til bilen og da ble jeg oppmerksom på disse babysetene som var slengt oppi ei hylle og så virkelig ikke bra ut :P

Skeptisk, men mest fordi den var så latterlig billig...

Sniker fra 2013. Vi kjøpte den stolen. Stolen var fin i seg selv, men den er mye mindre enn andre stoler. Vi måtte kjøpe ny da dattera vår ble 3 mnd og endte da opp med maxicosi. Så tapte de pengene. Er nok ment til veldig små barn. Så anbefaler ingen å kjøpe den. Er som å kaste penger ut vinduet dessverre.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp