bilstol fra 0 kg

Maxi cosi cabriofix med base.

Absolutt Maxi Cosi Cabriofix med base. :) 

Et supert sete, har nå gitt det bort til ei venninne som skal ha baby i disse dager, men lillemor på 11 mndr. kan fint sitte i det enda. :)

Det er vel det sikreste setet på markedet, og har vært det lenge. I tillegg til at det er lett å bære med seg, tar liten plass i bilen, har en enkel base og ja, alt er vi fornøyd med.

Tok vekk den babyputa ganske tidlig da, for det ble bedre for lillemor å sitte, og det vet jeg flere har gjort. Her tror jeg hun var rundt et par mndr. :)

Vi har Acta Graco logico S. Den er vi veldig fornøyd med. Babyen sitter stødig og godt siden det er ekstra pute inni den for babyer, som kan taes ut når barnet blir litt større. Den er også ganske romslig, også har den 5-punktsele, noe vi ser på som viktig. Den har også avtagbar solskjerm som er veldig praktisk. 

Vi har beltebase til vår stol, og stolen er kjempestødig. Så den vil hvertfall jeg anbefale. :)

Maxi Cosi eller Britax BabySafe.
Disse har iallefall vunnet samtlige tester jeg har sett opp gjennom årene.

Absolutt Maxi Cosi Cabriofix med base :) Jeg hadde Graco til forrigemann. Den er gørrtung og knotete.

Her har me Brio Primo med Belte/isofix base, og e kjempefornøyd :)
Har ei litå jenta på 21mnd(80cm og 9,2kg) og bruke fremdeles detta sete ;)

Kine&Lillegull skrev:
Vi har Acta Graco logico S. Den er vi veldig fornøyd med. Babyen sitter stødig og godt siden det er ekstra pute inni den for babyer, som kan taes ut når barnet blir litt større. Den er også ganske romslig, også har den 5-punktsele, noe vi ser på som viktig. Den har også avtagbar solskjerm som er veldig praktisk. 

Vi har beltebase til vår stol, og stolen er kjempestødig. Så den vil hvertfall jeg anbefale. :)

signerer denne, men vi har den nyeste modellen som heter logico s hp...
det er en rimelig og god stol - som med base koster halvparten av maxi cosi'en... den veier 1 kg mer enn maxi cosi, men for oss var ikke det et avgjørende punkt...

Jeg sverger til Maxi Cosi Cabriofix med base. Skal ha den til nestemann også :) Gleder meg faktisk til å ta den i bruk igjen. Har funnet fram nyfødtinnlegget allerede (17 uker på vei). hohoho

Jeg liker og MaxiCosi og lurer på å prøve Pebble denne gangen. Liker selene, og måten man kan gi barnet bedre benplass når det blir eldre :)

Back
Topp