Bilstol da?

Skiphop

Flørter med forumet
Nest etter vogn er vel bilstol det største (og viktigste!) kjøpet! Hva skal dere ha og hvorfor? Og noen som har sett noen tester i det siste?

Vi har babystol fra vår forrige datter men er usikker på den enda kan brukes.Den har blitt behandlet fint men den er 6 år gammel i år :-/

Vi har en be safe izi go med isofix base :-) dem er fra 2013 :-) brukt til sønnen vår i 10 mnd :-) etter dette selger jeg den :-)

Litt artig at han passer den enda :-)

Vi har babystol fra vår forrige datter men er usikker på den enda kan brukes.Den har blitt behandlet fint men den er 6 år gammel i år :-/

Har hørt at plastikken blir sprø etter 5 år og bør da skiftes ut.

Jeg hadde maxicosi cabriofix med eldstemann og blir nok det denne gangen også.

Har lyst på maxicosy, men har ikkje bestemt mæ enda, hadde en litt "eldre" acta graco stol t siste nu, å den va så tung, men romsli å go då.

Har Cybex Aton 3 fra forrige gang, bruker den denne gangen og. Han vokste ganske fort utav den byttet da han var 7-8 mnd gammel. Har nok valgt en Maxicosi hvis jeg skulle kjøpt en ny.

Maxi cosi blir det her til denne også, hatt det til de andre barna også, og så har jeg feste til den til å ha på vogna :)

Hadde maxi cosi sist, men mener den ikke har kommet så bra ut i tester i det siste. Så tror jeg ønsker noe annet denne gangen... Synes Cybex sine er ganske fine :)

Har Maxicosi carbiofix fra i fjor, det var vi knall fornøyd med. Så det bruker vi denne gangen også, har adaptere til Buggaen til det.

Det blir nok maxi cosi sin her (samme vi brukte til førstemann). Så bytter vi til cybex sirona på sikt. Den er bare genial :-)

Det blir nok maxi cosi sin her (samme vi brukte til førstemann). Så bytter vi til cybex sirona på sikt. Den er bare genial :-)

Cybex cirona har vi til frøkna nå, veldig god stol!

Samme her. Dvs.. Den er snart 7 år gammel, og nr to har pgså brukt den. Usikker på om vi må kjøpe ny? Får vel gå innom Babyshop og spørre når det nærmer seg litt mer...

Her blir det maxicosi pebble med familyfix etter storesøster. Vært veldig fornøyd med den, og fortsatt i topp stand.

Etter å ha lest på anbefalingslista til Forbrukerrådet havner vi nok på cybex aton Q eller recaro

Besafe izi go! <3
Både vi og jenta vår har vært superfornøyd med det, så beholder det til nestemann også :-)
Er kun 1 år gammelt, så er jo i super stand enda. Det står i boda og venter på å bli tatt i bruk igjen :-)

Besafe izi go! <3
Både vi og jenta vår har vært superfornøyd med det, så beholder det til nestemann også :-)
Er kun 1 år gammelt, så er jo i super stand enda. Det står i boda og venter på å bli tatt i bruk igjen :-)
Jeg gleder meg til å ha en baby i vår izi go :-)

Den passer sønnen min på 1,5 år :-) brukte den igår faktisk :-P

Jeg gleder meg til å ha en baby i vår izi go :-)

Den passer sønnen min på 1,5 år :-) brukte den igår faktisk :-P

Passer jenta vår på 14mnd også, bruker den skjeldent lenger siden hun liker nr. 2 stolen bedre, men gidder ikke å styre med å flytte nr.2 stolen mellom bilene, så når vi en skjelden gang må ha henne i den andre bilen, så bruker vi enda izi go :-) ingen problem! Sitter godt i den!

Back
Topp