Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har babystol fra vår forrige datter men er usikker på den enda kan brukes.Den har blitt behandlet fint men den er 6 år gammel i år :-/
I følge trygg trafikk skal du kaste det etter 8-9 år. Vil da tro at det skal gå helt fint å bruke detVi har babystol fra vår forrige datter men er usikker på den enda kan brukes.Den har blitt behandlet fint men den er 6 år gammel i år :-/
Det blir nok maxi cosi sin her (samme vi brukte til førstemann). Så bytter vi til cybex sirona på sikt. Den er bare genial
Samme her. Dvs.. Den er snart 7 år gammel, og nr to har pgså brukt den. Usikker på om vi må kjøpe ny? Får vel gå innom Babyshop og spørre når det nærmer seg litt mer...Vi har babystol fra vår forrige datter men er usikker på den enda kan brukes.Den har blitt behandlet fint men den er 6 år gammel i år :-/
Jeg gleder meg til å ha en baby i vår izi goBesafe izi go! <3
Både vi og jenta vår har vært superfornøyd med det, så beholder det til nestemann også
Er kun 1 år gammelt, så er jo i super stand enda. Det står i boda og venter på å bli tatt i bruk igjen
Jeg gleder meg til å ha en baby i vår izi go
Den passer sønnen min på 1,5 år brukte den igår faktisk