Bilstol: Britax baby-safe plus shr ii

vesledue

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Septemberhjertene 2018
Vi har lenge vært bestemt på å kjøpe MaxiCosi Cabriofix, men etter å ha lest endel om den iforhold til Britax-setet tror jeg vi heller går for Britax..

Er det flere som skal kjøpe det setet som vet hvor man kan få kjøpt det, med isofix-base til best mulig pris :D?
Jeg har funnet det på en svensk nettside (snovitarvika.se) til 3.290SEK. Er det noen som vet om forhandler i Norge med ca. samme - eller bedre pris? :)

Babyshop har ihvertfall det sete! De har også kampanje på bilstoler nå, men usikker på om det gjelder alle modeller. Så at cabriofix pakke var satt ned med nesten 40%, vi vurderer det sete. Vi trenger en base som er like bra for feste med seler som med isofix :)

1500 for isofix base og 1900 for sete er det på babyshop. Ikke noe særlig forskjell fra den svenske siden da :)

Å kjopbarnevogn.no (svensk butikk, men er registrert i det norske momsregisteret så ingen utgifter utenom, det må man regne med på andre utenlandske sider hvis ikke) koster det 3000 tilsammen. Billigste jeg har sett!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp