Bilstol 2

Forest

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Junilykke 2020 ♡
Lille gutten min på 8mnd begynner å vokse ut av babybilstolen og vi tenker å kjøpe bilstol 2 i romjula.[emoji4]
Hvilken bilstol har dere? Fornøyd?
Akkurat nå står valget mellom Cybex Sirona og Britax dualfix.. dette fordi vi ønsker en bilstol som han vendes helt rundt så det er enklere å plassere barnet i bilstolen[emoji4]

Jeg har hatt cybex sirona og var veldig fornøyd med å kunne svinge den! Brukte den fra 6 mnd. Men den holder ikke så lenge. Den er kort i ryggen og benplassen er elendig. Man må ha den stående helt inntil ryggen til bilens sete og da blir det veldig liten benplass. Vet det ikke er farlig, men det ble ubehagelig og vondt å sitte sånn. Hadde besafe i den andre bilen og den var også bakovervendt men klaget ikke.

Vi har 2 Cybex Sirona seter og 1 BeSafe iZi Plus. Jeg eeeelsker Sirona’n, men storebror på 3 vokste ganske raskt ut av det, så nå har lillebror overtatt de. Fantastisk med sete man kan snu rundt, så jeg skulle så gjerne ønske at de kunne sitti der enda litt lenger. :)

Lille gutten min på 8mnd begynner å vokse ut av babybilstolen og vi tenker å kjøpe bilstol 2 i romjula.[emoji4]
Hvilken bilstol har dere? Fornøyd?
Akkurat nå står valget mellom Cybex Sirona og Britax dualfix.. dette fordi vi ønsker en bilstol som han vendes helt rundt så det er enklere å plassere barnet i bilstolen[emoji4]

Vi hadde cybex sirona og var fornøyd helt til hun ble litt lang. Ikke at hu merka noe særlig til d, men jeg syns d var vanskelig å sette hu i setet, nå hadde ikke vi den som snur rundt for jeg ville ha den som var lenger i ryggen og dermed kunne brukes lenger. Men har nå bytta den ut med Axkid som kan brukes hele bakovervendt tiden og heller ikke tar så stor plass i bredden.

Skal sies at sironaen har en bedre hvileposisjon for soving i bil enn Axkid.

Eldste hadde Britax Multitech. Minste hadde besafe izi plus. Var veldig fornøyd med begge, men har hørt at andre klager over at de er vanskelige å feste.
En av grunnene til at vi valgte de setene er fordi de kunne brukes lenge, i motsetning til de som kan snu.

Back
Topp