Bilstol (0-25kg)

FiskeN :)

Forelsket i forumet
Er vel en tråd om dette tidligere men jeg orker ikke søke, hvilken har dere valgt? Fornøyd?
Prøvde dere stolen i butikken for å se om den passer i bilen?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjøpte cybex sirona siden den var på tilbud så måtte bare slå til. Har vært og prøvd den tidligere med lille i setet, men ikke prøvd i bilen. Gleder meg til den skal i bruk:)
 
Besafe izi combi x3 et eller annet har vi;)
 
Barnas hus har 20% på bilseter nå fisken!
 
Kjøpte Cybex Sirona på tilbud på Barnas Hus igår etter å ha blitt tipset. Hadde egentlig tenkt å bruke våre Besafe X2 combi etter storebror, men de har ikke isofix, og passet dårlig i mannens nye bil. Tok en litt økonomisk vondt avgjørelse å kjøpte nytt sete ;) Får jo litt for de to gamle, så det blir ikke så ille summasummarum.

Setet virker helt amazing! Isofix begge veier (eller, man snurrer selve setet rundt, ikke basen) OG man kan snurre det ut mot døren slik at det er lettere å ta barnet inn og ut. Mye bedre sove-stilling i bakovervendt stilling også (der suger X2, sitter nesten rett opp og ned selv ved max bakover og MED ekstra wedge under setet)
 
Er vel en tråd om dette tidligere men jeg orker ikke søke, hvilken har dere valgt? Fornøyd?
Prøvde dere stolen i butikken for å se om den passer i bilen?


Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har veldig lyst på dette da ei mor i bhg til småen har det. Inn og ut av bilen går som en lek. Vi får ikke brukt vårt bakovervendte besafe izi plus fordi småen takler ikke å bli satt inn i. Det er kronglete og han protesterer så jæv***, ser ut som vi misshandler småen når vi skal sette han inn i det, og han hyler og gråter. Vi skal gå til innkjøp for dette når engangstøanden kommer. Om vi skal selge eller ta vare på besafen vet jeg ikke, klarer ikke å bestemme meg. Er ikke fornøyd med det ihvertfall.
 
Har kjøpt BeSafe Izi kid i-size. Og er kjempefornøgd med det:) det var rett og slett det som passa best i vår bil og til jenta vår, og så var det så fint i lilla:p
 
Når bytter dere? Mitt går til tretten kilo Så er jo noen kilo unna enda. Kjøpt akta graco som nesten hvert fall :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Back
Topp