Bilstol 0-13 kg

Mammakanskje3

Flørter med forumet
MayDay2021
Noken som har tenkt på bilstol allerede?
Eg har nemlig :nailbiting:
Lure på om noken har invistert i bilstoladapter til emmaljung vogn?
Er det vert det?
Og hvilken type bilstol?

Den såg bra ut, men herlighet er så dyrt for berre noken måneda :eek:
Vil ha en god bilstol som er trygg og ikkje altfor tung, men herlighet kor vanskelig det skal være :woot:

Jeg vet, skikkelig dyrt! Men så ønsker jeg nytt nyfødtsete, da jeg kan kjøpe neste størrelse brukt av kjente. Så sliter jeg med ryggen, så greit med et som kan vris tenkte jeg :rolleyes:

Super vanskelig denne gangen altså! :wideyed:

https://www.babycare.no/komplett-cy...4plgZNojkHpt4WBFQJjQK5_AkWzGSY-hoCUDIQAvD_BwE

Jeg har lyst på denne, men har null erfaring med den selv. Synes det virker kjekt å kunne vende setet samt at du kan regulere det til ergonomisk liggestilling om du tar det ut.
:anyone
Dette er jo med basen, som ofte er den som virkelig koster. Den brukes jo også til det andre setet, en størrelse opp. Jeg har ikke dette selv, men noen venner har. De er utrolig fornøyd. Tror nok vi og går for dette.

Dette er jo med basen, som ofte er den som virkelig koster. Den brukes jo også til det andre setet, en størrelse opp. Jeg har ikke dette selv, men noen venner har. De er utrolig fornøyd. Tror nok vi og går for dette.

Ja, uten basen er det over 2000 billigere tror jeg. Tror vi kommer til å gå for dette vi også.

Vi har besafe izi go med base og adapter til Emmaljunga vogn, veldig fornøyd :) Barnas hus kjører ofte tilbud på den, om du melder deg på nyhetsbrevet :)

Er det vert det?
Og hvilken type bilstol?
Vi hadde adapter på Britax roemer til emmaljunga vogn. Elsket det og var så greit å ha med en kjapp tur inn på butikken eller helsestasjonen. Brukte den mye, men bare til korte ærend, ikke shopping på senteret eller lange turer i byen ☺️ Absolutt verdt det, og tenker på det samme en gang til avhengig av vogn og bilstol

Det blir bessfe izi go som har jeg hatt til de andre med base. Veldig fornøyd med den og er en av de beste på markedet.
Små barn skal ikke sitte for lenge i bilstol så personlig syns det adapter til vogn er unødvendig. I korte butikk turer kan stolen settes i handlevogn, på lengre handleturer har babyen det bedre i vogn :)
Jeg er litt nerd når det kommer til riktig sikring av barn i bil :playful:

Det blir bessfe izi go som har jeg hatt til de andre med base. Veldig fornøyd med den og er en av de beste på markedet.
Små barn skal ikke sitte for lenge i bilstol så personlig syns det adapter til vogn er unødvendig. I korte butikk turer kan stolen settes i handlevogn, på lengre handleturer har babyen det bedre i vogn :)
Jeg er litt nerd når det kommer til riktig sikring av barn i bil :playful:

Defor jeg synes det jeg linket til er kjekt. Fester du den til vogn kan den justeres ut slik at barnet får ergonomisk riktig liggestilling. :dance008
Ikke prøvd det selv, så må jo selvfølgelig sjekke det ut. Men for meg høres det genialt ut.

https://www.babycare.no/komplett-cy...4plgZNojkHpt4WBFQJjQK5_AkWzGSY-hoCUDIQAvD_BwE

Jeg har lyst på denne, men har null erfaring med den selv. Synes det virker kjekt å kunne vende setet samt at du kan regulere det til ergonomisk liggestilling om du tar det ut.
:anyone
Jeg har den og kan anbefale den på det varmeste. Min sønn har nå gått over til neste stol, og det er helt genialt at man kan vende setet mot seg når man skal ta barnet eller hele stolen inn å ut av bilen

Er det vert det?
Og hvilken type bilstol?
Hadde bilstoladapter til emmaljungaen da minstemann var liten, og det var gull verdt! Utrolig kjekt når man bare skal innom et sted, men ikke orker eller kan gå og bære på bilsetet. Det blir uansett vanvittig tungt i lengden. Vi hadde MaxiCosi. Kjøpte adapteren billig på finn.no

Har maxi cosi fra nr 2. Kjempefornøyd. Badde besafe til første, men det syns jeg var veldig tongt og stort...!

Back
Topp