Bilspørsmål, hundebur og vogn

Lyckeliten10

Forumet er livet
VIP
✨️Julestjernene2023✨️
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
Som overskriften sier, hundebur og vogn..
Hvilken bil har dere som har hund i hus også?
Vi må ha ny bil snart der vi får plass til alle oss, pluss hunden. 2 voksne, 2 barn på 9 og 13år, baby etterhvert og mediumstore hunden.
Vi vil ikke ha caravelle eller Ford..

Har dere noen gode tips?

Vi hadde Toyota avensis stasjonsvogn med takboks da vi hadde hund og to unger. Med unge nr 3 kom Ford s max i hus, men når dere ikke vil ha Ford så er vel VW touran et alternativ dersom du tenker fossil - motor. Tenker du elbil er det en annen verden, og ikke like mange gode alternativer med plass til både hundebur og vogn og tre unger. Da ville jeg kanskje nesten sett på VW sin id buzz... Ellers er det jo noen kinesiske El biler som er store, men sånn hundebur og vogn og tre unger, det krever litt over snittet størrelse

Tesla Model x? :)
Eller Maxus?
Jeg vet ikke hvordan de er, men tenker at de kommer som 7setere og da får man jo endel plass :)

Evnt har svoger og svigerinne Prius 7seter. De har ofte med seg fire barn+ vogn, så de kan kanskje være et alternativ?

Tesla x er jo også et stort alternartiv ja, spørsmålet er i stor grad budsjett og om man tenker el eller fossil

Vi har en Volvo V 70 med integrert hundebur. Får da greit plass til 3 barn på 7, 4 og 1 år i baksetet, mannen og meg foran, og vår gigant hund og vogn i bagasjerommet

Vi har VW Caddy Maxi 7-seter. Dobbeltbur, bakovervendt 2-åring, framovervendt 4-åring, baby på vei.

Back
Topp