Bilsjuk.....

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Noen fler som har blitt mer bilsjuk etter at dere ble gravide? Jeg ble nesten alltid blitt litt bilsjuk, men det er kun hvis jeg leste noe på mobilen, el når sambo ville at jeg skulle lese noe el gjøre noe anna slik at jeg ikke fikk se på veien. Nå, etter at jeg ble gravid, så har er jeg alltid uggen og trøtt når vi skal ut å kjøre. år jeg kjører sjøl så går det greit, men sitte på. Jeg bare MÅ da sette meg litt bakover å duppe av litt, ellers blir jeg heeeelt sjuk. Er fryktelig plagsomt, spess ved langturer. Håper det går fort over etter fødsel ja.

Har det sånn her også...men det verste er når jeg er på bussen og må passe på barnevogna med minsten og største som må holdes øye med :sick009

Blir mere trøtt når vi kjører bil. Kvalm er jeg fortsatt stort sett hele tia, så har ikke merka det noe særlig der :p

Kvalm blir jeg uansett når jeg sitter på og når jeg må gjøre noe anna i bilen, så jeg ikke får sett på veien. Men har blitt så mye mer trøtt av det. Og har hørt at det og er en form for å være bilsjuk. Er fryktelig irriterende, for jeg vet å trøtt sambo blir av å se på andre sitte å sove i bilen ved siden av. Jeg prøver å ikke lukke øya, men bare må. Han sier ingeting på det når jeg lukker øya, men hører han sitter å gjesper litt ved siden av.

Back
Topp