Heisann!!! Bare lurte på hva slags bilsikring dere skal bruke... Hadde bestemt meg for å bruke nett (med puter slik at babyen ligger litt meir stødt), men så fant jeg ut at de kun er godkjent i norge. er jo greit nok, men på hver sin side av baggen vil der være et åpent glep som babyen kan skli ut av om bilen skulle kante... hva hjelper då nettet???
Spurte JM, hun annbefalte nett, men då e fortalte ho om engstelsene mine ble ho virkelig usikker... sa at ho alltid hadde anbefalt nett så lenge der var plass i bilen... men visste ikkje lengre...
Har nå kjøpt et acta graco sete med base, som er beregnet for nyfødte og utover, men når jeg ser hvor mye de sitter i den får jeg heilt vondt... kjøpte det brukt av ei som er gift med politimann, ho sa at mennen var så nøye at det ikkje var aktuelt med nett for deres del...
Skal ikkje være lett...
En har jo boxette oxo då... må kanskje være løsningen?!?
Spurte JM, hun annbefalte nett, men då e fortalte ho om engstelsene mine ble ho virkelig usikker... sa at ho alltid hadde anbefalt nett så lenge der var plass i bilen... men visste ikkje lengre...
Har nå kjøpt et acta graco sete med base, som er beregnet for nyfødte og utover, men når jeg ser hvor mye de sitter i den får jeg heilt vondt... kjøpte det brukt av ei som er gift med politimann, ho sa at mennen var så nøye at det ikkje var aktuelt med nett for deres del...
Skal ikkje være lett...
En har jo boxette oxo då... må kanskje være løsningen?!?