Bilsikring

milla07

Andre møte med forumet
Heisann!!! Bare lurte på hva slags bilsikring dere skal bruke... Hadde bestemt meg for å bruke nett (med puter slik at babyen ligger litt meir stødt), men så fant jeg ut at de kun er godkjent i norge. er jo greit nok, men på hver sin side av baggen vil der være et åpent glep som babyen kan skli ut av om bilen skulle kante... hva hjelper då nettet???

Spurte JM, hun annbefalte nett, men då e fortalte ho om engstelsene mine ble ho virkelig usikker... sa at ho alltid hadde anbefalt nett så lenge der var plass i bilen... men visste ikkje lengre...

Har nå kjøpt et acta graco sete med base, som er beregnet for nyfødte og utover, men når jeg ser hvor mye de sitter i den får jeg heilt vondt... kjøpte det brukt av ei som er gift med politimann, ho sa at mennen var så nøye at det ikkje var aktuelt med nett for deres del...

Skal ikkje være lett...

En har jo boxette oxo då... må kanskje være løsningen?!?

korleis får du til at ongen sklir ut???? eg brukte det på lisja mi lenge!!!!
vert mange og lange diskusjoner om det her inne,meiningane er delte!! du kan jo legge ei pute i graco sete,det skal jo vere tilpassa so små.Har hørt at om du tar vekk basen og sete kun sete inn så sete ikkje ongen så mye! Ei veninne av meg har det!

Vi skal bruke bilstol vi, nettopp fordi det er det tryggeste. Kommer til å kjøre en del lange turer, men får da heller stoppe litt ofte bare[:)] Ungen sier jo fra selv når det er nok, og ofte sover de når man kjører bil. Hyppige stopp blir bare noe vi må finne oss i, vi har jo selv valgt å få barn, så noe må vi bare ofre[:)]

Skal ikke legge meg i hva folk velger til barna sine, men for vår del er sikkerhet mye viktigere enn komfort hvertfall[:)]

Heisann!

Jeg spurte om dette for en stund tilbake, og det ble en heftig diskusjon ut av det..
Kan jo legge den her, så får du lest hva alle svart [:D]

http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=173919&mpage=1&key=bilstol𪠆

God fornøyelse..[;)]

Back
Topp