bilsikring

*ÅsLe*

Gift med forumet
Nå som barna er over 3 år og gjerne over 15 kilo, lurer jeg på hvilken bilsikring dere har.
Det er jo anbefalt med bakovervendt til 4 år, men ikke påbudt
så jeg er bare nyskjerrig[:D]

Skriv gjerne hvor lang og tung barnet er også..

Sitter bakovervendt- er ca 17 kilo, usikker på hvor høy han er...

Her sitter begge to bakovervendt i "min bil" og Nathalie bakovervendt i pappan's bil. Der sitter Daniel i sete med bilens seler[:)]

ORIGINAL: Nikki.

hun har ikke sittet bakover mer enn babysete-hun hatet det!
nå er vi over på sete tre,slik beltestol

signerer.
Han er 102 cm og veier 16 kg.

hun satt bakovervendt, men det var så mye suttring hver gang vi kjørte bil at jeg snudde sete til slutt for hun forstyrra meg når jeg kjørte =/
så nå sitter ho forover, ho er 13 kilo å 92 cm

Sitter forovervendt i beltestol. Bytta fra bakovervent for ca 1 /2 år sia

Frøkna mi sitter bakovervendt. Hadde en periode i vinter at hun måtte sitte fremovervendt fordi det ble for trangt, men jeg bytta bil i mai og da ble det god plass med bakovervendt igjen. Aner ikke hvor lang eller tung hun er.

har bakovervendt sete til Sigve, e litt usekker på kor tung han e, men trur han e sånn ca 17-18 kg og e godt over metern lang (lenge sia æ har veid og målt han)

ORIGINAL: lilla79

Framovervendt m 5 punkts sele på største[;)] .Hun er 17 kg og over 100cm.

Lillemor sitter bakovervendt self . .hu er bare 15 mnd så.

Samme her[:)]

Men eldste er 16kg og ukjent lengde [8D]

ORIGINAL: lilla79

Framovervendt m 5 punkts sele på største[;)] .Hun er 17 kg og over 100cm.

Lillemor sitter bakovervendt self . .hu er bare 15 mnd så.

Når dei er over 15 kilo så anbefales det faktisk å bruke sete3- med bilens egne seler[:)]

Største sitter forovervendt i bilstol. Hun er rundt 15 kg og ca 98 cm høy.
Har begynt å vurdere bilstol med bilbeltene, men ble faktisk anbefalt å vente litt til vi.

Lille mini sitter selvfølgelig bakovervendt i babystolen [:)]

hun er 15,6? og 95? cm og sitter bakovervendt.. Hun trives og klager ikke så tenker hun blir sittende ett år til sånn ja..

Men når hun engang skal snu`s blir det med bilens belter som sikring og ikke 5 punkts.

Back
Topp