Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Reelt sett var det ikke alle som overlevdeFår meg til å tenke på alle gangene bestemor snakker om at ungene overlevde da før også![]()
Uff.. Ser virkelig ikke trygt ut.
Får meg til å tenke på alle gangene bestemor snakker om at ungene overlevde da før også![]()
Uff.. Ser virkelig ikke trygt ut.
Hehe det jeg bruker å svare tilbakeReelt sett var det ikke alle som overlevde
I 1985 satt jeg og min bror på en slags "pute med rygg"/enkel beltestol uten sidebeskyttelse, men belteføring.Huff...
Grøsser...
Jeg pleide å stå mellom forsetene jeg....
Helt til den dagen jeg la meg ned i baksetet og vi frontkolliderte....
Jeg kunne fort endt på dødsstatistikken for 1985...
Enda godt det går fremover!
Jeg tror ikke mine foreldre tenkte så langt i 1985. Vi hadde ikke belter bak en gang. Det ble fort ettermontert i de andre bilene vi fikk, og jeg satt vel da på pute. Var 5 år...I 1985 satt jeg og min bror på en slags "pute med rygg"/enkel beltestol uten sidebeskyttelse, men belteføring.
I nabohuset hadde min tante og onkel tre unger baki og ingen setebelter bak.
I 2015 har mine foreldre bil med isofix og låner barnebarn med bilstol når det er noe. I nabohuset har min tante og onkel ei pute til sitt yngste barnebarn og synes det er greit sånn for en enkel tur å kjøre henne til oss (vi snakker 20 minutter og mye av det 70-sone) med bare bilens seler da de brått måtte sitte på med pappa. Pappa var lite happy med løsningen, og de kjørte hjem herfra med ungen i en beltestol lånt fra meg.
Noen utvikler seg i takt med tiden. Andre gjør ikke
Barna er uminnelige. Så mine festes godt.
I det samme 2015 kjører min kollega med ungene løst "bare opp til barnehagen". Jeg får hakeslepp.
Min far arbeidet dengang i forsikring med bilskade... Det aner meg at det er noe av greia.Jeg tror ikke mine foreldre tenkte så langt i 1985. Vi hadde ikke belter bak en gang. Det ble fort ettermontert i de andre bilene vi fikk, og jeg satt vel da på pute. Var 5 år...
For meg er det utenkelig å ikke sikre mine barn, jeg er nazi på bilsikring. Får også hakeslepp jevnlig når jeg ser unger som ikke er riktig sikret...