bilsette

tidligere bruker

Forelsket i forumet
lurer litt på dette setet jeg:

remi top barnesete.
passer for barn med vekt 0-18 kg. setet har 5 pungtsele. kan monteres både for- og bakovervendt. regulerbar sitte/liggestilling. egen nakkestøtte som holder hodet på plass. vaskbart trekk.
MEKKPRIS 599,

hva tror dere?

Ville ikke ha kjøpt ett bilsete fra Mekk(eller andre lignende butikker). Men det er meg da[;)]

ORIGINAL: Stichu

Ville ikke ha kjøpt ett bilsete fra Mekk(eller andre lignende butikker). Men det er meg da[;)]

ikke jeg heller... Bilde?

ORIGINAL: Stichu

Hva slags butikk er det??? Aldri hørt om[8|]

jeg hadde kjøpt et kjent merke men nå er jeg sånn best i test dame når det gjelder sånne ting[;)]

bildet er på [link=http://www.mekk.no]www.mekk.no[/link]
side 12 i katalogen.

en kamerat av meg sa at de var godkjente og ganske bra de setene...
derfor jeg tenkte jeg skulle spørre her...

Det er kun bakovervendt fra 0-13 kg. Ville aldri kjøpt et sete som ikke er fra en produsent som sees på som anerkjent her i landet. Ville ei heller kjøpt Brevi eller Cindy setet som de har hos Mekk. Det er ikke alltid pris og kvalitet hører sammen, men når det gjelder bilseter så burde man i alle fall kjøpe seter fra kjente produsenter som Akta Graco, Maxi Cosi, Britax, HTS, Recaro osv.

Husk at alle setene som er godkjente er godkjent etter en minimums standard, man burde følge anbefalingene fra Trygg Trafikk, Statens vegvesen, NAF m.fl. ha barna sittende bakovervendt så lenge som mulig :-)

Back
Topp