Bilsetehjelp?

*Lindus**

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene <3
Besteforeldre skal kjøpe bilsete til å ha i bilen sin. Ser det selges Brio Zento 10 på salg nå og lurer på om den er noe bra?
Skal være til en gutt på 15kg (og evt andre barnebarn etterhvert self.)

Jada. Vil også råde dere til å sjekke ut Britax Two Way Elite. Det er enkelt å montere, krever lite plass, er sikkert bakovervendt og koster 1990,- på Barnas Hus. Brio Zento er konstruert av samme designer som har laget TWE, men flere har opplevd at det tar mer plass. Det varierer veldig fra bil til bil, så om mulig, prøv setet i bilen før dere kjøper. [:)] Husk at kombiseter aldri bør brukes fremover selv om de kan det. Da har de dårligere sikkerhet enn seter som er beregnet for kun fremovervendt bruk. 

Tusen takk for svar! [:D] Da skal jeg sjekke om det passer i bilen.
Og det skal brukes kun bakover [:D]

Jeg har akkurat kjøpt Britax Hi-Way[:D] Kjempefornøyd! Det er et nett og lite sete som tar liten plass!

Hadde egentlig planer om å kjøpe Britax Two Way Elite jeg også.. men de hadde ikke det sete inne akkurat da.. og jeg måtte ha sete den dagen! Britax Two Way Elite gjør det bra på tester.

Og skal du kjøpe det sete.. anbefaler jeg deg å kjøpe det hos Barnas Hus! Der koster sete fast 1999. Mens hos Babyshop selger de akkurat det samme sete til 2700 kr

[;)]

Back
Topp