Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hæ? Meiner du BeSafe Izi go?Jeg vurderer BeSafe bilsete siden NAF anbefaler den. Men lurer på om det er upraktisk at man ikke kan ta ut bilsete.
Ja den ser jeg kan ta ut. Jeg har sett på izi twist B i-size siden den kan roteres. Men vil tro det er en ulempe at bilsete er i bilen hele tiden. Har inntrykk av at de fleste har babyen i bilstol når de skal på helsestasjon, lege og lignende.Hæ? Meiner du BeSafe Izi go?
Me har den (veldig fornøyd), men den kan du jo ta ut?
kjempepraktisk å kunne snu mot kjøreretningen når baby har mistet smokken og man kjører alene, så slipper man å gå ut av bilen 
Vi hadde sete som kunne tas ut. Gjorde det litt i starten, men ble fort veldig tungt. Men hadde ikke til å sette på vogna da, da er det sikkert mer praktisk. Mtp varme så kommer det jo an på om dere kan varme opp bilen på forhånd, hvis ikke kan det jo bli litt kaldt utover høsten. Tenker det kommer an på mange ting.Jeg vurderer BeSafe bilsete siden NAF anbefaler den. Men lurer på om det er upraktisk at man ikke kan ta ut bilsete.
Akkurat sånn me har gjort det, veldig fornøyd med desse bilstolanehar bestilt besafe izi go modular, og adaptere som passer mellom vogn og bilstol. Bruker ikke så mye bil i hverdagen, men ser for meg det er greit å ha muligheten. Så kjøper vi heller neste størrelse til denne ungen og sparer nyfødt-stol til barn nummer to![]()
Me har kjøpt samme til den som kjem no