Bilsete

starstar

Andre møte med forumet
Har sett på bilseter til babyen og fikk prøve et fra maxi cosi med isofix basen i Suv'n vår. Og både jeg og mannen ble så overrasket over hvor mye basen stakk ut slik vi måtte skyve forsetet frem. Som innebar at passasjeren foran satt med knærne i halsen:confused005

Har noen tips til annet bilsete/isofix base som ikke tar SÅ mye plass bak?xsmile5
 
Tror faktisk de fleste tar så stor plass. Vi kjøpte oss Skoda superb pga dette. Det verste er at stol nr 2 er enda større. :p
 
Reagerte ikke på maxi cosi med at det var liten plass for passasjeren i framsetet, vent til bilstol nr 2, håpløst!!:p
 
Var basen festet helt sånn som den skulle? For den kunne skubbes ganske langt inn?
 
Tror de fleste har problemer med det nå:p merkelig at de ikke kan finne opp noe veldig smart som fikser problemet.

Jeg har veldig lyst på en bil med større plass:) har mer plager av at setet ikke kan stilles bakover enn mannen da jeg er ganske høy:p og når jeg kjører så må førersetet helt bak. Finnes det noe som tar endel mindre plass er jeg interessert men planen var jo å bruke maxicosien etter snuppa..
 
Jeg har besafe izi go tror jeg den heter. Tror den er litt mindre en maxi cosi. Sikkert ikke store forskjellen men..
 
Vi har Maxi cosi med isofix i veldig liten bil. Har ikke reagert på plassen...

Var verre å få inn en Cybex Sirona, men har også plass til den.
 
Back
Topp